مسئول سابق اداره طرح و عملیات زمینی معاونت عملیات سپاه گفت: هر جای دنیا دشمن قصد بدی نسبت به ما داشته باشد همانجا نابودش می‌کنیم و دیگر در وطن خود تیر نمی‌خوریم.

سردار مرتضی میریان

به گزارش همشهری‌آنلاین، سردار مرتضی میریان در دومین کنگره ملی بزرگداشت شهدای سازمان بنادر و دریانوردی که شامگاه گذشته در سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد، اظهار داشت: امروز دنیا متاثر از دین اسلام است، ۴۰ سال قبل کسی که می‌خواست جلوی زور بایستد کمونیست می‌شد اما امروز اسلام احقاق حقوق را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه شهدای ما کاری کردند که یک وجب از خاکمان را ندادیم و چنین نقش پر رنگی داشتند، عنوان کرد: فرزند همان رضا شاه بحرین و بزرگترین ذخایر گاز و نفت را تقدیم کرد و این یعنی خیانت.

وی بیان کرد: اگر شهدای ما نبودند حرم‌های ما را در کربلا صاف می‌کردند و سراغ ما می‌آمدند اما شهدا از ما و حرم‌های ما دفاع کردند. امروز ۶۰۰ کیلومتر آن‌طرف‌تر از حرم منطقه‌ای است که داعشی‌ها هستند و آمریکایی ها از آنها حمایت می‌کنند.

مسئول سابق اداره طرح و عملیات زمینی معاونت عملیات سپاه با بیان اینکه اگر حاج قاسم و شهدا و رزمندگان ما نبود امروز شرایط متفاوتی داشتیم، افزود: طوایف ما در خوزستان ریشه در مالک اشتر و بزرگان شیعه دارند و فرزندان آنها از اسلام و مسلمین دفاع می‌کنند.

وی گفت: شهدای ما باعث تحول در دنیای اسلام شدند و امروز انقلاب اسلامی به سرعت در حال گسترش است و هر جای دنیا دشمن قصد بدی نسبت به ما داشته باشد همانجا نابودش می‌کنیم و دیگر در وطن خود تیر نمی‌خوریم.

سردار میریان اظهار کرد: این ملت ۴۳ سال پای نظام ایستاده ‌و با تمام توان از این نظام دفاع می‌کند. بزرگ‌ترین کاری که انقلاب اسلامی کرد این بود که رژیم ۲۵۰۰ ساله پادشاهی را تبدیل به جمهوری اسلامی کرد. مردم خودشان انتخاب کردند که چه کسی بر آنها حکومت کند.

مسئول سابق اداره طرح و عملیات زمینی معاونت عملیات سپاه افزود: دموکراسی غربی یعنی بوق زدن جلوی بیمارستان ممنوع است اما بمب‌های چند تنی روی بیمارستان، مساجد و کلیساها آزاد است.

وی با بیان اینکه استقلال یعنی اینکه همه کشورهای غربی به اندازه یک نفر یمنی عرضه ندارند چون اصلا استقلال ندارند، گفت: امروز ما استقلال داریم که می‌ایستیم و محور مقاومت استقلال دارد که پای مردم غزه ایستاده است. امروز ما به قدرتی رسیدیم و روز به روز جلو می‌رویم.

سردار میریان اظهار داشت: انتخابات یک امتحان سخت الهی است و یکی از بزرگترین افتخارات انقلاب اسلامی است، باید بر اساس دستورات دین عمل کنیم و انسان های وارسته و سالم که برای رضای خدا کار کردند انتخاب کنیم.

وی بیان کرد: به عنوان یک رزمنده کوچک این شهر عرض میکنم که ما تا ابد شرمنده خانواده شهدا هستیم و در قبال این جز با نثار خون خودمان چیزی را برای جبران قابل نمی‌دانیم.

سردار میریان با بیان اینکه امروز بعد از ۴۳ سال این حکومت هنوز حضور دارد و قدرتمند است، عنوان کرد: خدا این افتخار را قرار داده که ما مسئول نظام هستیم. مسئول یعنی پاسخگو و باید جواب قطره قطره خون شهدا را بدهیم. پرچم این انقلاب به دست سید خراسانی به امام زمان تحویل داده خواهد شد و این انقلاب به نتیجه میرسد.

کد خبر 827941
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • علی رفسنجانی IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
    1 4
    درود خدا بر حافظان این دیدار خدا رحمت کنه امام خمینی را که مردم را اگاه کرد کاش امام زنده بود می دید که ما جلو امریکا ایستاده ایم انشاالله رهبرم امام خامنه ای این پرچم را به صاحب این دیار امام زمان می رساند انشاالله خدا از عمر ما بردار بر عمر رهبرم بیافزا