سرمربی عربستان می‌گوید که تیمش باید برابر کره از موقعیت‌ها به بهترین شکل استفاده کند.

مانچینی

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از استار، در آخرین دیدارهای مرحله گروهی و از گروه ششم، عربستان به مصاف تایلند رفت و در رقابتی که داور چهار گل دو تیم را آفساید اعلام کرد، برابر این تیم با تساوی بدون گل متوقف شد. با این تساوی، عربستان با هفت امتیاز به عنوان تیم اول و تایلند با پنج امتیاز به عنوان تیم دوم صعود کردند.

با توجه به این نتایج و در مرحله یک‌هشتم نهایی، عربستان به مصاف کره‌ جنوبی می‌رود و تایلند با ازبکستان روبه‌رو می‌شود.

روبرتو مانچینی درباره تقابل با کره جنوبی گفت: ما نسبت به بازی با کره احساس خوبی داریم. اگر می‌خواهید از این مرحله عبور کنید و قهرمان شوید باید آن‌ها را شکست دهید. من فکر می کنم که کره تیم بسیار خوبی است و بازیکنان باتجربه خوبی دارند که در اروپا بازی می‌کنند اما این یک بازی فوتبال است و در ۹۰ دقیقه هر چیزی ممکن است رخ دهد. بازی با کره سخت خواهد بود چون آن‌ها بسیار خوب هستند اما ما کار را برای آن‌ها سخت خواهیم کرد. ما همیشه به دنبال این هستیم که با هر تیمی که روبه‌رو می‌شویم، بازی خود را انجام دهیم. ما عملکرد بسیار خوبی داشتیم و برابر تایلند ۱۷ شوت به سمت دروازه حریف زدیم. در فوتبال باید گلزنی کرد تا برنده شد. امیدوارم بتوانیم در بازی بعدی موقعیت‌های گل‌مان را به گل تبدیل کنیم و از موقعیت‌ها بهترین استفاده را کنیم.

کد خبر 827678

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدی IR ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    0 0
    قهرمانی ایران دور از دسترس نیست اگر در دروازه بدون اشتباه، دفاع مان مستحکم و هوشیار، بازیکنان هماهنگ و در گل زدن فرصت طلب، از خود گذشته و دقیق باشیم. بازیکنان ما از بقیه بازیکنان تیم های مدعی بالاترند.
  • ناشناس IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    0 0
    فوتبال تمام کشورهای آسیایی به دلیل اینکه از مربیان حرفه ای سود بردند پیشرفت چشمگیری کرده است به جز ایران‌ که هنوز درگیر مربیان سنتی است به علت تعصب