سرهنگ حسنوند سر کلانتر سوم پلیس پیشگیری در حاشیه امدادرسانی در بیمارستان گاندی اظهار داشت: بلافاصله پس از اینکه وقوع این حادثه به کلانتری محل واصل شد همکاران ما در حوالی بیمارستان حضور یافتند و روانسازی ترافیک صورت گرفت.

بیمارستان گاندی

به گزارش همشهری آنلاین سرهنگ حسنوند افزود تردد عوامل امدادی مانند نیروهای آتش‌نشانی و اورژانس به خوبی در حال انجام است و خوشبختانه تاکنون گزارشی از فوت یا خسارت جانی حادثه دیدگان نشده است.

وی خاطرنشان کرد: به حاضرین در محل چندین بار تذکر داده شده که حوالی بیمارستان را ترک کنند همچنین از اهالی ساختمان‌های مجاور خواسته ایم که با عوامل پلیس همکاری کرده و جهت پیشگیری از حوادث ناگوار محل را ترک کنند.

پیگیری مخبر از آخرین وضعیت آتش‌سوزی در بیمارستان گاندی

معاون اول رئیس‌جمهور در گفتگوی تلفنی با وزیر کشور و استاندار تهران گفت: همه دستگاه‌های امدادی برای رسیدگی به حادثه آتش‌سوزی بیمارستان گاندی آمادگی کامل دارند.

وی ادامه داد: مسئولان مربوطه تا پایان عملیات مهار آتش سوزی و کمک‌رسانی به مجروحان و بیماران، حادثه مذکور را پیگیری کنند.

تماس‌های تلفنی وزیر کشور و استاندار تهران

وزیر کشور و استاندار تهران نیز در این تماس‌های تلفنی آخرین وضعیت حادثه را تشریح و از تلاش همه دستگاه‌های امدادی برای مهار بحران و همه دستگاه‌های اجرایی استان برای پشتیبانی و رسیدگی به حادثه دیدگان خبر دادند.

آتش احتمالاً از آشپزخانه شروع شده است

به گفته برخی شاهدان عینی آتش‌سوزی بیمارستان گاندی از آشپزخانه آغاز شده و به مناطق دیگر سرایت کرده است.

البته این موضوع هنوز تأیید نشده است و نیاز به بررسی‌های کارشناسی دارد.

کد خبر 827585

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha