به دلیل اتفاق جنجالی که سال گذشته برای یکی از بازیکنان تیم ملی بانوان این کشور رخ داد، رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا محاکمه خواهد شد. 

روبیالس

به گزارش همشهری آنلاین، بنا بر اعلام قاضی دادسرای ملی اسپانیا مرحله بعدی فرایند رسیدگی به پرونده حقوقی لوئیس روبیالس رئیس پیشین فدراسیون فوتبال اسپانیا مشخص شد.

فرانسیسکو دخورخه قاضی دادسرای ملی اسپانیا اعلام کرد روبیالس برای پاسخگویی به اتهامات منتسب به وی در مورد تعرض جنسی به جنیفر ارموسو بازیکن تیم ملی بانوان اسپانیا در مراسم اهدای مدال‌های قهرمانی این تیم در پایان بازی فینال جام جهانی زنان استرالیای ۲۰۲۳ باید در دادگاه حاضر شود.

قاضی اما علاوه بر روبیالس، خواستار حضور آلبرت لوکه مدیر ورزشی تیم ملی فوتبال مردان اسپانیا، خورخه ویلدا سرمربی پیشین تیم ملی بانوان و روبن ریورا مدیر بازاریابی فدراسیون فوتبال اسپانیا در دادگاه شده است. گویا این افراد هم در مظان اتهام کمک به روبیالس برای تحت فشار قرار دادن ارموسو هستند تا بازیکن تیم ملی بانوان اسپانیا بگوید که اتفاق رخ داده تعرض نبوده بلکه با رضایت وی صورت گرفته است.

دخورخه در این باره گفت: اینکه اقدام صورت گرفته ماهیت جنسی داشته است یا در نتیجه سرخوشی ناشی از کسب یک دستاورد ورزشی بزرگ بوده، دو مقوله‌ای است که باید در دادگاه تشخیص داده شود.

روبیالس مدت کوتاهی پس از متهم شدنش به تعرض به روبیالس، ابتدا از سوی فیفا به صورت موقت تعلیق شد و پس از آن تن به استعفا داد.

کد خبر 827552

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha