بتسالل اسموتریچ، وزیر تندروی رژیم صهیونیستی از موضع گیری سخنگوی وزرات خارجه قطر که در آن از نتانیاهو به دلیل کارشکنی در مسیر میانجی‌گری این کشور انتقاد کرده بود، برآشفت. 

قطر

به گزارش همشهری آنلاین، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در واکنش به اظهارات سخنگوی وزارت خارجه قطر مدعی شد: کشور قطر حامی اصلی حماس است. موضع غرب در قبال قطر یک موضع منافقانه و ریاکارانه و مبتنی بر منافع است و غرب باید دوحه را برای آزادی گروگان‌ها (اسرا) تحت فشار قرار دهد.

این وزیر افراطی صهیونیست گفت: تنها چیزی که از هم اکنون واضح است، این است که قطر روز بعد از جنگ در غزه دیگر هیچ نقشی نخواهد داشت.

قطر نتانیاهو را به کارشکنی در مسیر میانجی‌گری این کشور برای تبادل اسرا در غزه متهم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه قطر در واکنش به اظهارات منتسب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص میانجیگری دوحه در جنگ غزه گفته بود: نخست وزیر اسرائیل بنا به دلایل سیاسی تنگ نظرانه مانع از میانجیگری خواهد شد. ما امیدواریم نتانیاهو به جای مشغول شدن به روابط استراتژیک خود با واشنگتن، بر از بین بردن موانع توافقنامه آزادی گروگان‌ها (اسرا)، تمرکز کند.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، در یک فایل صوتی که کانال ۱۲ آن را منتشر کرد، در دیدار با خانواده‌های اسرا در نوار غزه ضمن انتقاد شدید از دوحه گفته بود: من از قطر تشکر نمی‌کنم زیرا معتقدم قطر می‌تواند فشار بیشتری را به حماس وارد کند.

کد خبر 827498

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha