محمد صالح بازیکن تیم ملی فوتبال فلسطین ۱۰ روز است که با خانواده‌اش در غزه هیچ تماسی نداشته است. برای همین مدافع تیم ملی فلسطین صعود تاریخی این تیم در جام ملت های آسیا را به «ارواح شهدای غزه» تقدیم کرد.

محمد صالح

به گزارش همشهری آنلاین در غزه همه وسایل ارتباطات با خانواده ها از خارج قطع است و به همین خاطر مدافع فلسطین نتوانسته با خانواده اش تماس بگیرد با این حال او در بازی پایانی برابر هنگ کنگ جانانه جنگید و از بهترین بازیکنان زمین بود. «امیدوارم این خبر خوش به خانواده ام در غزه برسد!» این جملات با اندوه و نگرانی محمد صالح، مدافع تیم ملی فلسطین بعد از صعود تاریخی این تیم بعد از شکست هنگ کنگ است.

ملی پوش اهل غزه فلسطین اشک همه را در آورد ؛ دراماتیک‌ترین صحنه جام ملت‌ها | بغض پسر غزه چرا  ترکید؟ ؛ ۱۰ روز است که...

صالح متولد غزه است و خانواده اش و همشهری هایش در ۴ ماه گذشته از سوی رژیم اشغالگر قدس مورد هجوم وحشیانه قرار گرفتند و تاکنون بیش از بیش از ۲۵ هزار فلسطینی به شهادت رسیده‌اند که بر اساس اعلام سازمان ملل ۷۰ درصد آنها زنان و کودکان هستند.

تیم ملی فوتبال فلسطین شب گذشته مقابل هنگ کنگ قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید. در دیگر بازی در این گروه تیم ملی کشورمان مقابل امارات قرار گرفت و با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید. در نهایت فلسطین به عنوان تیم سوم راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

صالح در خوشحالی بعد از صعود تاریخی تیم ملی کشورش در شرایط سخت جنگی در غزه با نشان دادن شماره ۱۱۰ به علامت روزهای جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه از آنها حمایت کرد.

در زیر می توانید گریه های این بازیکن برای مردم شهرش را تماشا کنید:

پسر غزه می گوید که این برد و پیروزی در شرایط کنونی «دردناک» است چون بسیاری از مردم فلسطین در غزه به شهادت رسیده‌اند. اما این صعود تاریخی فلسطین را به ارواح شهدای غزه تقدیم می کنیم.

کد خبر 827473

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    2 0
    🌹💔