دادستان عمومی و انقلاب مرکز ایلام درباره پرونده شرکت لاکسون گفت: این پرونده حدود ۱۸۰۰ شاکی دارد که سرشاخه اصلی آن در استان بازداشت و اموال او نیز شناسایی شده است.

دادگاه

به گزارش همشهری‌آنلاین، عبدالوهاب بخشنده‌ در نشست خبری با اصحاب رسانه ایلام اظهار داشت: رسانه‌های استان با رعایت خطوط قرمز و حفظ حرمت ها همواره آزادی خود را داشته اند.

دادستان ایلام با بیان اینکه به برکت نظام امروز امنیت در کشور برقرار است،گفت: ایلام با دارا بودن ۴۳۰ کیلو متر مرز مشترک با کشور عراق همواره یکی از امن ترین مرزهای کشور محسوب می رود.

بخشنده تاکید کرد: رسانه با نقد منصفانه خدمات و عملکرد نظام را اطلاع‌رسانی و در جامعه نشاط افرینی ایجاد کنند.

وی افزود: هر چند کشور در شرایط جنگ اقتصادی قرار دارد اما این استان به برکت امام حسین (ع) و عنایت رهبر معظم انقلاب از لحاظ زیر ساخت ها پیشرفت مناسبی نسبت به سال های گذشته داشته است.

دادستان ایلام عنوان کرد: دستگاه قضا ارتباط تنگاتنگی با ستاد انتخابات،حوزه اجرایی و غیره دارد و به وظایف خود به خوبی عمل کرده است.

بخشنده تاکید کرد:در خصوص برخورد با فساد اقدامات مناسبی در استان انجام و در این راستا برای ۱۳ متهم ربا خوار حرفه‌ای پرونده تشکیل و در حال رسیدگی است.

وی درباره پرونده شرکت لاکسون نیز تصریح کرد:این پرونده حدود ۱۸۰۰ شاکی دارد که سرشاخه اصلی آن در استان بازداشت و اموال او نیز شناسایی شده است.

دادستان ایلام عنوان کرد: خودکشی یکی از چالش های اساسی در استان است که انتشار آن آرامش روانی جامعه را به خطر خواهد انداخت.

دبیر ستاد انتخابات ایلام نیز در این جلسه گفت:شرایط برای برگزاری انتخابات سالم در استان مهیاست و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی مدنظر است.

فرشید زرگوش با بیان اینکه فضای کل کشور انتخاباتی است،افزود: تلاش می شود مردم با آگاهی،شور و شعف یازدهم اسفند سال جاری در پای صندوق های رای حاضر شوند.

وی با تاکید بر رعایت بی‌طرفی به عنوان اصل مهم حفظ سلامت انتخابات، گفت: این مهم همواره مورد تاکید است و دست اندرکاران برگزاری این انتخابات در این حوزه همیشه بر این اصول واقف بوده و بر آن تاکید دارند.

وی با اشاره به تاثیر گذار بودن قشر رسانه درانتخابات گفت:نقش و رسالت این قشر از جامعه در افزایش مشارکت عمومی در انتخابات نمایان است.

کد خبر 827022
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha