دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۷:۵۹
۰ نفر

توکیو: ابتکار یک جواهرفروشی برای مقابله با کسادی اقتصادی، هزاران نفر از مردم ژاپن را به مقابل در این فروشگاه کشاند.

این جواهر‌فروشی در یک آگهی تبلیغاتی اعلام کرد از ساعت 9 صبح تا پایان روز کاری به مشتریانی که قصد خرید جواهر داشته باشند، یک الماس مجانی هدیه می‌دهد.

در واقع این الماس‌ها که حدود 50 دلار قیمت داشتند روی انگشتر، دستبند و گردنبند کار شده بودند و مشتریان هنگام خرید جواهرات پول یکی از الماس‌ها را پرداخت نمی‌کردند.

گفتنی است این ابتکار عمل مدیر جواهرفروشی که قصد داشت به این شیوه هیجانی در بازار جواهر ایجاد کند، دست کم 5 هزار نفر از شهروندان را جذب کرد و آنها از نخستین ساعات صبح روبه‌روی در این فروشگاه صف کشیدند.

فارغ‌التحصیلی همزمان 3 خواهر در دانشگاه

فونیکس: فارغ‌ا‌لتحصیل شدن همزمان 3 خواهر از دانشگاه به سوژه خبری رسانه‌ها تبدیل شده است.

این خواهر‌ها که همگی در حال سپری کردن چهارمین دهه از عمرشان هستند، موفق شدند از دانشگاه مدرک لیسانس دریافت کنند. این در حالی است که هریک از آنها سال‌هاست تشکیل خانواده داده و فرزندان آنها هم به تازگی وارد دانشگاه شد‌ه‌اند.

این خواهر‌ان با پشتکار در گفت‌و‌گو‌ با رسانه‌ها اعلام کردند، پدرشان که چند سال پیش از دنیا رفت، بیشترین انگیزه را برای ادامه تحصیل آنها ایجاد کرده است. وی که دچار بیماری سرطان بوده در آخرین ماه‌های عمرش به 3 دخترش گفت که تنها آرزویش این است که همه فرزندانش وارد دانشگاه شوند. این خواهر‌ها به پدرشان قول دادند که آرزویش را عملی کنند و در دانشگاه نام نویسی کردند. نکته جالب اینکه آنها برای فهم بهتر مطالب، همراه با هم درس می‌خواندند. 

رکورد سوسیس‌خوری

فلوریدا: برنده مسابقه سوسیس‌‌خوری بر این عقیده است که معده سرشار از اعتماد به نفسش، تنها عاملی بوده که موجب موفقیت او در این مسابقه شده است. این جوان 27 ساله در مدت کمتر از 10دقیقه توانست حدود 19 ساندویچ سوسیس بخورد.

او در خصوص رمز موفقیتش گفت: همه افرادی که در این مسابقات شرکت می‌کنند معده‌شان را به پذیرش حجم زیادی غذا عادت می‌دهند. اما من ضمن پیروی از این الگو سعی کردم اعتماد به نفس معده‌ام را بیشتر کنم و مطمئن بودم که در این صورت حتما پیروز می‌شوم.

این در حالی است که برخی از افرادی که در این مسابقات شرکت می‌کنند، پس از پایان مسابقه دچار بیماری‌‌های جدی شده و به بیمارستان انتقال پیدا می‌‌کنند. البته این جوان معتقد است هیچگاه دچار این مشکلات نخواهد شد.

او قصد دارد رکورد‌زنی در خوردن خوراکی‌ها را به هدف اصلی اش در زندگی تبدیل کند و از نظر تعداد رکورد‌هایی که زده نیز به یک رکورد‌دار تبدیل شود.

پرندگان در رادیو

لندن: یکی از ایستگاه‌های رادیویی که فقط صدای پرندگان را پخش می‌کرد با وجود استقبال زیاد مخاطبانش ناچار شد شیوه کارش را عوض کند. گزارش‌ها حاکی از آن است که این رادیو در حال حاضر انواع موسیقی را پخش می‌کند و به همین دلیل مخاطبانش ناراضی شده‌اند.

یکی از هزاران مخاطب این ایستگاه رادیویی گفت: در 18 ماه گذشته گوش دادن به این رادیو کار روزمره من بود و از شنیدن صدای پرندگان مختلف که از این رادیو پخش می‌شد، احساس آرامش می‌کردم.

گفتنی است صدای این پرندگان 2 سال پیش توسط یکی از مدیران اجرایی این ایستگاه رادیویی در حیاط پشتی خانه‌اش ضبط شده بود.

آمار نشان می‌دهد که بیش از 500 هزار نفر مخاطب این رادیو بوده‌اند اما پس از تغییر شیوه کار رادیو، تعداد مخاطبان آن به‌طور قابل ملاحظه‌ای کاهش یافته است و احتمال دارد که مخاطبانش را به طور کامل از دست بدهد.

کد خبر 82666

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز