منابع عبری و محلی در لبنان از حمله پهپادی ارتش اسرائیل علیه یک خودرو در جنوب لبنان خبر می‌دهند.

نصرالله

به گزارش همشهری آنلاین، هنوز حزب الله لبنان در رابطه با این حمله تروریستی اعلام موضع نکرده است.

منابع صهیونیستی مدعی شده اند در این حمله تیم حفاظت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان هدف قرار گرفته اند.

کد خبر 826534

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    11 15
    بر خلاف گفتار بایدن و آمریکا مبنی بر تلاش برای کاهش تنش در خاورمیانه ولی ظاهرا نتانیاهو که عمر سیاسی خود را کاملا از دست رفته می داند تلاش دارد که به هر قیمت که شده ایران و حزب الله را به جنگ تمام عیار بکشاند و این ترورها مقدمه آن است. به نظر می رسد قبلا از اینکه اسرائیل بخواهد بیش از این به اقدامات تحریک کننده خود ادامه دهد نیاز به ارسال پاسخ بسیار قاطع از طرف ایران و حزب الله است. مثلا با خاک یکسان نمودن مرکز موساد در شهر حیفا می توان این پیام را به اسرائیل داد که ایران و حزب الله نه تنها از جنگ هراسی ندارند بلکه توانایی بالایی در پاسخ به ترورها و تهدیدات مکرر ان رژیم دارند و شاید با اینکار بتوان افسار این سگ درنده را بدست گرفت و عقلش را سر جایش نشاند. باید قبل از دیر شدن و از دست رفتن موقعیت ها و پیش از ترورهای بیشتر درس خوبی به تیم ترور اسرائیل داد.
    • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
      6 19
      کنشت و کابینه جنایت را منهدم و اشخاص درون آن را معدوم کنید. که اگر این اقدام به موقع انجام نشود، پشیمانی و حسرت کمترین چیز برای مسلمین خواهد بود.
    • سعید IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
      3 6
      زدن اماکن موردنظربرای ایران کارساده ای هست ولی قبل ازهر واکنشی بایدتمام جوانب درنظرگرفت که آنهم بادوراندیشی ودرایت بزرگ رهبرچهان میسراست که اگرایشان نبودندآمریکا جنایتکارتاحالا ایران درسته خورده بودزنده بادسپاه
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    2 6
    واقعا آمریکا یا عقل ندارد یا درک درستی از واقعیت های منطقه ندارد زیرا ترور رهبران حماس حتی اگر هم امکان پذیر باشد در نهایت بی فایده است چون : اولا افراد جدید به سرعت جایگزین این رهبران خواهند شد و حماس بدون رهبر باقی نخواهد ماند و پیدا کردن رهبر جدید و شناخت افکار و عملکرد او برای اسرائیل و امریکا نیاز به زمان و هزینه خیلی بیشتری است. دوما ترور رهبران حماس قطعا بی پاسخ نخواهد ماند و موج حملات به اسرائیل و آمریکا را شدت خواهد بخشید و قطعا ضربات دردناکتری را به مسببان آن وارد خواهد آورد ضمن آنکه موج گرایش و حمایت و محبوبیت حماس را هم بعد از ترور رهبران ان در پی خواهد داشت. حماس یک ایدئولوژی بر مبنای مبارزه و مقاومت در مقابل اشغال و اشغالگر است و اگر به فرد یا یک رهبر خاص وابسته بود قطعا طی 75 سال گذشته از بین رفته بود و تنها راه خروج اشغالگر و پایان اشغال فلسطین می باشد.