رئیس مرکز کنترل اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درخصوص جابه‌جا کردن یا نکردن خودروها در تصادفات خسارتی، جرحی و فوتی توضیح داد.

كروكي

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ علی‌اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ به منظور اجرای طرح جناغی‌ها در معابر بزرگراهی حضور دارند تا از حرکت و تغییر مسیرهای ناگهانی خودروها جهت ورود به رمپ‌ها و خروجی بزرگراه‌ها خودداری کنند و با این کار نظم خاصی را به معابر شهری می‌دهند.

سرهنگ شریفی از رانندگان خواست هنگام تصادفات خسارتی از حادثه عکس و فیلم تهیه کرده و سپس با رعایت احتیاط خودروها را به منتهی‌الیه سمت راست راه هدایت کنند تا از به وجود آمدن ترافیک پشت سر تصادف خودداری شود.

وی تاکید کرد: فقط در تصادفات خسارتی رانندگان می‌توانند این اقدام را انجام دهند و در تصادفات فوتی و جرحی نباید خودروها را جابه‌جا کرد.

منبع: مهر

مبلغ جریمه توقف در محل پارک خودرو معلولان

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور پایتخت همچنین در برنامه تلویزیونی «شهر امن» در خصوص نرخ تخلف پارک در جایگاه جانبازان و معلولان اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین و گران‌ترین نوع جریمه‌ای که قانون در مورد تخلفات ساکن غیرمجاز تعیین کرده و پلیس نیز متخلفان را طبق آن اعمال قانون می‌کند، توقف در محل اختصاصی پارک خودرو جانبازان و معلولان است.

وی افزود: در جدول تخلفات ساکن هیچ رقمی بالاتر از این نوع جریمه که مربوط به توقف در محل اختصاصی پارک خودرو جانبازان و معلولان است وجود ندارد چراکه مبلغ جریمه ۱۰۵ هزار تومانی گران‌ترین جریمه‌ای است که در جدول تخلفات ساکن وجود دارد و برای فرد متخلفی که اقدام به پارک و توقف در محل اختصاصی جانبازان و معلولان کند در نظر گرفته می‌شود.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: پلیس با نصب تابلوی مخصوص در محل توقف و محل اختصاصی پارک جانبازان و معلولان از رانندگان دیگر می‌خواهد که در این محل توقف نکنند، ولی متاسفانه برخی از رانندگان رعایت نکرده و مشکلاتی را برای این قشر آسیب‌پذیر ایجاد می‌کنند و پلیس مجبور می‌شود گران‌ترین نرخ تخلف از نوع تخلفات ساکن را برای آنان در نظر بگیرد.

منبع: فارس

کد خبر 826512

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha