ارتش اسرائیل که روز گذشته یک خودرو را در جنوب لبنان هدف قرار داده بود، بار دیگر یک خودرو را در شهرستان «بنت جبیل» در جنوب این کشور مورد حمله قرار داد.

به گزارش همشهری آنلاین، رسانه‌های لبنانی، بعدازظهر امروز (یکشنبه)، خبر دادند ارتش اسرائیل در اقدامی جدید یک خودروی دیگر را در جنوب لبنان هدف حمله قرار داده است.

خبرگزاری رسمی لبنان (ان‌ان‌ای) به نقل از خبرنگار خود گزارش داد این حمله توسط یک پهپاد اسرائیلی حدود ساعت یک و نیم بعدازظهر به وقت محلی انجام شده است.

ان‌ان‌ای اضافه کرد که در این حمله یک خودروی شاسی‌بلند در نزدیکی چهارراه «کفرا-صربین» در شهرستان «بیت جبیل» در جنوب لبنان با یک موشک هدایت‌شونده مورد اصابت قرار گرفته است.

خبرگزاری لبنان در عین حال خبر داد که به دنبال این حمله، خودرویی که هدف قرار گرفته، به طور کامل در آتش سوخته و یک خودروی دیگر نیز در نزدیکی آن آتش گرفته است.

برخی منابع مدعی شده‌اند که به دنبال این حمله ۲ نفر شهید شده‌اند که هنوز هویت آن‌ها مشخص نشده است.

ارتش رژیم اسرائیل روز گذشته نیز در اقدامی مشابه یک خودرو را در جنوب لبنان هدف قرار داده بود که به دنبال آن دو تبعه فلسطینی به شهادت رسیدند.

ارتش اسرائیل طی هفته‌های گذشته نیز در عملیات‌های پهپادی مشابه چند خودرو را در جنوب لبنان هدف قرار داده بود.

در یکی از مهم‌ترین این حملات، یکی از فرماندهان ارشد جنبش حزب‌الله لبنان به شهادت رسید و مقاومت اسلامی لبنان در پاسخ اولیه به این حمله مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داد.

کد خبر 826366
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha