تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا امروز در لالیگا به مصاف حریفان خود می‌روند.

رئال و بارسا

به گزارش همشهری‌آنلاین، امروز در لالیگا هم رئال و هم بارسا بازی دارند؛ رئال مادرید میزبان آلمریا و بارسا میهمان رئال بتیس است.

رئال

آلمریا پس از گلزنی در ۳بازی از ۷بازی اول خود مقابل رئال‌مادرید در لالیگا (یک برد، ۲تساوی و ۴شکست)، هر یک از ۸بازی اخیر خود را در این رقابت‌ها بدون گل زده، باخته و میانگین ۴.۱گل در آنها دریافت کرده است.

آلمریا در تاریخ خود در لالیگا تنها در یکی از ۲۶دیدار خود برابر تیم‌های مادریدی پیروز شده (۵تساوی و ۲۰شکست) که به پیروزی ۲ بر یک مقابل ختافه در آوریل۲۰۲۳ برمی‌گردد. این تیم در ۱۳بازی ‌آخر تنها یک تساوی در پایتخت اسپانیا به‌دست آورده و ۱۲تا را باخته ‌است.

آلمریا در هیچ‌یک از ۲۳بازی اخیر خود در لالیگا برنده نشده (۸تساوی و ۱۵شکست) و می‌تواند با دومین دوره طولانی بازی‌های متوالی بدون برد یک تیم در تاریخ رقابت‌ها برابری کند؛ رکوردی که در ۲۴بازی بدون پیروزی توسط اسپورتینگ خیخون بین سال‌های ۱۹۹۷ و ۱۹۹۸ ثبت شد (۴تساوی و ۲۰شکست).

بارسا

حریف بارسلونا هم با اینکه حریف قدری است اما مقابل این تیم حرفی برای گفتن ندارد. رئال بتیس در ۹بازی از ۱۰بازی اخیر خود مقابل بارسلونا در لالیگا شکست خورده (یک برد) و در ۳بازی آخر موفق به گلزنی نشده است. آنها از سال۱۹۷۹ بدون گلزنی در ۳دیدار پیاپی مقابل بارسا سر نکرده‌اند.

بارسا در ۲سفر آخر به اندلس به پیروزی نرسیده (یک تساوی و یک شکست) درحالی‌که در ۴سفر قبلی با پیروزی این ایالت را ترک کرده بود. تاکنون پیش نیامده بارسا ۲بار پیاپی در این سرزمین بدون برد باشد.

رئال بتیس در نیمی یا به‌عبارتی در ۱۰بازی از ۲۰بازی خود در لالیگای این فصل مساوی کرده (۷برد و ۳شکست) که با بیشترین تعداد تساوی در این مرحله از رقابت‌های لالیگا در تاریخ خود برابری می‌کند؛ ۷برد، ۱۰تساوی و ۳شکست فصل ۹۶-۱۹۹۵.

بارسلونا در ۲بازی آخر خود در لالیگا مقابل آلمریا و لاس پالماس پیروز شده و از سپتامبر۲۰۲۳ (۵برد پیاپی) پیش نیامده است که بارسا ۳برد پشت‌هم در این رقابت‌ها به‌دست بیاورد.

کد خبر 826196
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha