همشهری آنلاین: وزیر،معاونان و کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در آستانه بیستمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) با حضور در حرم مطهر امام راحل با اهدای گل و قرائت فاتحه با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید پیمان کردند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این مراسم عظمت و عزت و افتخار ایران و ایرانی را مرهون مجاهدت و مبارزه و فداکاری حضرت امام خمینی (ره) دانست و گفت: استقلال، سرافرازی و سربلندی نیروهای مسلح ایران از روح بلند و دم مسیحایی امام خمینی (ره) است.

سردار سرتیپ مصطفی محمد نجار افزود : اگر امروز ارتشی قدرتمند و مکتبی و صنایع دفاعی مستقل، خودکفا، توانمند و دارای فن آوری پیشرفته داریم همه مرهون روح بلند آن انسان بزرگ و صالحی است که سراسر عمر پربرکت خویش را وقف ساختن ایران مستقل، آزاد و آباد کرد.

وی گفت: وزارت دفاع بی وقفه با طراحی و تولید تجهیزات دفاعی هرروز افتخار جدیدی خلق می کند و یک گام دیگر برای تحقق استقلال و شعار " ما می توانیم" برمی‌دارد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: ملت بزرگ ایران و سربازان و یاران امام (ره) در نیروهای مسلح با حضور حماسی و پرشور خود در انتخابات ریاست جمهوری یک بار دیگر نام و یاد امام (ره) و انقلاب را در جهان طنین انداز خواهند کرد و درس فراموش نشدنی دیگری به دشمنان انقلاب اسلامی خواهند داد.

بیعت سایر سازمان‌ها، نهادها، افراد و گرو‌ه‌ها با آرمان‌های امام(ره)

رئیس و کارکنان سازمان فرهنگ وارتباطات اسلامی هم با اهدای گل و قرائت فاتحه با آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید پیمان کردند.

پس از این مراسم امام جمعه ، فرماندار و مسوءلان شهرستان رباط کریم و فرماندهان پایگاه‌های بسیج شهرداری تهران با آرمان‌های بنیانگذارجمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.

نمایندگان اصناف ، بازاریان و کسبه تهران نیز با حضور در حسینیه جماران با آرمان‌های حضرت امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران عهدی دوباره بستند.

در این مراسم برخی از مسوءلان ارشد سازمان بازرگانی و مجمع امور صنفی با تسلیت رحلت حضرت امام (ره) و همسر گرامی ایشان، نقش بازاریان و اصناف را در سیر پیروزی انقلاب اسلامی و حمایت از اندیشه‌های امام راحل ( ره ) یادآور شدند.

جمع حاضر در حسینیه جماران سپس از بیت حضرت امام (ره) و نمایشگاه عکس انقلاب دیدن کردند.

در آستانه بیستمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) وزیر، معاونان و کارکنان وزارت مسکن و شهرسازی هم با اهدای گل و قرائت فاتحه با آرمان‌های معمار بزرگ انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

پس از این مراسم سرپرست و کارکنان کمیته امداد امام خمینی نیز با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.

جمعی از کارکنان و مدیران ارشد صنعت بیمه کشور نیز با حضور در حسینیه جماران با آرمان‌های امام راحل(ره) تجدید میثاق کردند.

در این مراسم پس از تلاوت آیاتی از قرآن مجید، مداح اهل بیت به ذکر مصائبی از ائمه اطهار(ع) پرداخت.

نمایندگان صنعت بیمه کشور نیز از بیت حضرت امام دیدن کردند.

کد خبر 82542

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز