وزیر راه و شهرسازی با اشاره به راه اندازی سامانه خودنویس در این وزارتخانه گفت: این سامانه بدون دریافت هیچ وجهی از موجر و مستاجر با هدف تنظیم قرارداد راه اندازی شده که تاکنون حدود ۶۰ هزار قرارداد با دریافت کد رهگیری ثبت شده است.

بنگاه - مشاور املاک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مهرداد بذرپاش امروز چهارشنبه ۲۷ دی در حاشیه جلسه هیات دولت با اشاره به راه اندازی سامانه خودنویس در این وزارتخانه افزود: این سامانه مدت‌ها پیش شروع به کار کرده است و اخیرا به خودنویس تغییر نام داد که پیش از این به نام سامانه قراردادهای اجاره بود تا به صورت رایگان، موجر و مستاجر بتوانند قراردادهایی بین یکدیگر تنظیم کنند و شاهدان هم امضاء کنند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه این سامانه بدون دریافت هیچ وجهی از طرفین فعالیت لازم را انجام می‌دهد، افزود: این قراردادها در شورای حل اختلاف معتبر است و قابل استناد بوده و تا امروز حدود ۶۰ هزار قرارداد با دریافت کد رهگیری ثبت شد و کاملا معتبر در نظام معاملات مسکن جاری است.

کد خبر 825222
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • مسعود FR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    4 0
    شما اول باید سامانه ای درست کنید که مالک ومستاجر همدیگر را پیدا کنند وقتی مالکان خانه های خود را به بنگاه املاک میسپارند قرارداد هم در همانجا تنظیم میشود
    • مالک IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
      0 0
      آگهی در روزنامه ها یا در صفحات آگهی اجاره در روزنامه های آنلاین!!.... نیازی به کشف مجدد چرخ نیست!!
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    2 0
    طرف بنگاه دار حالش بد شد...نون شما از اولم باید سنگ میشد چون تا موقعی دروغ هست راست گفتن ندارید