شهرداری تهران در دوره ششم برای ایجاد تحول در پایتخت عملیاتی شدن پروژه ها، تکمیل و بهره برداری از آنها را در قالب رویداد شنبه های امید و افتخار، پیگیری می کند.

شنبه های امید و افتخار

همشهری- زینب زینال زاده: «امروز ‌باید به افق‌های بالاتری فکر کرد. چون تهران نیازمند تحول بزرگ و همه‌جانبه است که این تحول الهام‌بخش دیگر شهرها و کلان‌شهرهای ایران خواهد شد و حتی از تجربیات تهران می‌توان برای توسعه پایتخت کشورهای همسایه و مسلمان استفاده کرد.» اینها بخشی از صحبت‌های علیرضا زاکانی، شهردار تهران است که نشان می‌دهد مدیریت شهری دوره ششم قصد دارد تحولات بنیادی در حوزه‌های مختلف امور شهری با هدف بهبود کیفیت زندگی شهروندان و وضعیت شهر ایجاد کند. به همین دلیل شهرداری برای تحقق این مهم ۴محور اصلی(تحولات درون‌زا، کالبدی، روحی و فناورانه) برای تحولات پایتخت تعریف کرد و اقدامات براساس همین رویکرد در حال پیگیری است.

همچنین در مسیر تحول پایتخت تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های توسعه محلی(طرح‌هایی که مطالبه شهروندان در محله‌ها بوده) جزو اولویت‌ها قرار گرفته‌ و از سال ۱۴۰۱تاکنون عملیاتی شده‌اند و شاهد افتتاح و بهره‌برداری این پروژه‌ها در قالب ۹۰رویداد شنبه‌های امید و افتخار بودیم و همچنان استمرار خواهند داشت. رویدادی که شنبه‌های هر هفته نویدبخش اتفاق خوب در تهران است و شهروندان را به روزهای آینده امیدوارتر می‌کند. در ادامه مروری بر تلاش‌های شهرداری تهران که نتایج آنها در رویداد شنبه‌های امید و افتخار متبلور شده است، خواهیم داشت.

جزئیات ۹۰ رویداد شنبه های امید و افتخار در پایتخت | بیشترین پروژه ها برای کدام مناطق بوده است؟

کد خبر 824865
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha