پلیس کرمان با اقدام منسجم اطلاعاتی در دو عملیات جداگانه یک دختر و یک پسر نوجوان را از چنگال آدم‌ربایان رها و ۷ آدم‌ربا را نیز دستگیر کرد.

آدم ربایی

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ عبدلی نسب فرمانده انتظامی جیرفت در استان کرمان گفت: به دنبال شکایت یک شهروند مبنی بر مراجعه نکردن پسر نوجوانش به منزل و احتمال ربوده شدن وی در یکی از روستاهای اطراف شهرستان پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی ۳ متهم مرتبط با این آدم‌ربایی را دستگیر کردند، افزود: این نوجوان ربوده‌شده را ظرف چند ساعت در یک باغ با دست و پای بسته رها کردند و متهمان این پرونده را جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل دادند.

این مسئول انتظامی علت و انگیزه این اقدام ناشایست را که در حیطه جرایم خشن و با مجازات سنگین قرار دارد، اختلافات شخصی ذکر کرد.

کیومرث قاسمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج نیز اظهار کرد: با دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره آدم‌ربایی مسلحانه در یکی از شهرستان‌های جنوبی استان کرمان و اینکه آدم‌ربایان قصد انتقال فرد گروگان را از پهنای جغرافیای این شهرستان دارند، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

قاسمی گفت: با توجه به حساسیت موضوع و اینکه فرد گروگان یک دختر ۱۶ ساله بود، بلافاصله دستورات قضایی برای شناسایی و دستگیری آدم‌ربایان صادر شد.

دادستان قلعه گنج افزود: با انجام اقدامات منسجم اطلاعاتی از سوی پلیس اطلاعات و پلیس آگاهی شهرستان، مخفیگاه آدم‌ربایان در حاشیه شهر شناسایی و در یک عملیات ضربتی و موفق، ظرف کمتر از ۵ ساعت، فرد گروگان از چنگال آدم‌ربایان آزاد شد.

این مسئول قضایی با اشاره به اینکه این دختر نوجوان صحیح و سالم به پدر و مادرش تحویل داده شد، گفت: در این زمینه ۴ متهم بازداشت شدند.

کد خبر 824830
منبع: خراسان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    0 0
    برای من جالب است که بدانم چرا روزنامه شما هیچ مطلبی درباره چگونگی تنبیه آدم ربایان یا احکام صادره برای آنان نمی نویسد؟