فرماندهی انتظامی تهران بزرگ درباره ویدئوی توقیف خودرو یک زن در شهرک غرب اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ درخصوص انتشار ویدئویی از توقیف خودرو در شهرک غرب اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه که روز دوشنبه یک نسخه آن در اختیار خبرگزاری ایرنا قرار گرفت، آمده است: روز شنبه مورخه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲ عوامل پلیس امنیت عمومی مستقر در میدان صنعت واقع در شهرک غرب، یک دستگاه خودرو هیوندا مشکی دارای سابقه توقیفِ فیزیکی خودرو (کشفِ حجاب در مرحله سوم ارسال پیامک) را شناسایی و برابر قانون از راننده درخواست شد تا برای اجرای فرایند توقیف خودرو همکاری کند.

با دستور توقف پلیس و اطلاع راننده‌ محترم؛ این شخص در ابتدا از اجرای دستور خودداری کرده که پس از ارائه توضیحات لازم به ایشان مسیر قانونی طی شده و سایرِ اظهاراتِ طرح شدهِ فضای مجازی در این خصوص صحت ندارد.

گفتنی است؛ فرایند توقیف خودرو در چارچوب طرحِ عفاف و حجاب در مرحله اول بصورت پیامکی و ارشادی است و در این مرحله برابر لینک ارسالی در پیامک قابل اعتراض و رسیدگی خواهد بود.

پیامک مرحله دوم توقیف خودرو بصورت سیستمی و درمورد منع خدمات (خرید و فروش خودرو، خلافی خودرو و...) بوده که به مدت دو هفته است.

کد خبر 824507
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 8
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    4 26
    احسنت تهران را در یابید بقیه شهرها درست می شود
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    18 6
    مزاحمت ایجاد کردن برای مردم کار درستی نیست با آبروی زنان مردم بازی نکنید فعل های حرامی که بصورت قانونی در کشور رخ میده را کنترل کنید آیا ربا که در قرآن بسیار تاکید شده وتوسط بانک‌ها در حال اجراست برخوردی قانونی صورت گرفته وخیلی موارد دیگر
    • سید IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
      1 7
      با سلام. مزاحمت برای مردم؟! کاربر گرامی، قانون که حتما میدونید یعنی چی! سراغ بانکها هم که میرن یک عده دیگه که منافعشون به خطر میفته جنجال درست میکنند. حالا حکومت چیکار کنه بالاخره؟ با استدلال شما تدریجا همه تخلفات رو باید رها کنن! اگه یکی مثلا دندونش عفونت کرده باشه، باید مگیرنش رو بی خیال شه. آخه این استدلالها چیه میارین؟
  • سید IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    2 9
    با سلام. طوری شده که پلیس بابت اقدامات قانونی عادی که در هر کشوری به نوعی وجود داره هم باید توضیح بده.
  • NO ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    9 1
    دزد های میلیارد دلاری را رها میکنند