مشاور وزارت اطلاع‌رسانی در دولت موقت صنعا گفت: رویارویی کنونی با آمریکا با هدف حمایت از فلسطینیان در نوار غزه است.

حوثی های یمن - دریای سرخ

به گزارش همشهری آنلاین، توفیق الحمیری، مشاور وزارت اطلاع‌رسانی دولت صنعا روز یکشنبه با اسپوتنیک در مورد حملات آمریکایی-انگلیسی که صنعا، الحدیده، صعده، ذمار، تعز و حجه را در دو روز گذشته هدف قرار دادند، صحبت کرد.

الحمیری گفت: تجاوزات آمریکا و انگلیس بی‌پاسخ نخواهد ماند و آنها را درس عبرتی برای تمام جهان خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ما در حال آماده شدن برای پاسخی هستیم که به هژمونی آمریکا برای همیشه پایان دهد.

الحمیری افزود: در مورد کشورهای ائتلاف متجاوز، به جهانیان و ملت‌های عرب ثابت شده‌است که آنها صرفا ابزار تجاوزگری آمریکا بودند که صهیونیسم به مدت ۹ سال در تجاوزات خود به یمن از آنها استفاده کرد.

مشاور وزارت اطلاع‌رسانی دولت صنعا تصریح کرد: امروز برای همه ملت‌های عرب و اسلام روشن شده‌است که آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها و دشمن اسرائیلی اولین دشمن ملت‌ها و نظام‌های امت عربی و اسلامی هستند.

وی ادامه داد: امیدواریم این کشورها همچنان از حضور در این نبرد علیه مردم یمن فاصله بگیرند زیرا این نه به نفع آنها است و نه به نفع ملت عربی و اسلامی است چراکه یمن امروز مدافع امنیت ملی عربی است.

در روزهای جمعه و شنبه، ایالات متحده و بریتانیا در پاسخ به حملات مکرر به کشتی‌های صهیونیستی یا کشتی‌های عازم اراضی اشغالی در دریای سرخ، حملات گسترده‌ای را به چندین شهر یمن انجام دادند.

کد خبر 824465
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 18
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    26 55
    هژمونی آمریکا دقیقاً مثل هژمونی خود بایدن ست. ناقص و روبه قبله شده و در حال اضمحلال فقط مشکل اینه غربگدایان ما در مکتب رسانه‌های معاند و مروج خشونت هنوز قبله حاجاتشون را در آمریکا و اروپا جستجو می کنند
    • وطن IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
      3 1
      ای کاش جدیت مسئولان یمنی در وجود دولتمردان و به اصطلاح اقتصاد دانان ما وجودداشت که هم به آسایش ملت فلسطین و هم به ملت خود فکر می کنند ملت ایران بعد از هشت سال گرفتار رانت بگیران و مافیای خودرو / صنایع / گوشت و دام و بنزین و ... که تمامی ندارد و با هیچ منطقی قابل توجیه نیست و فقط مسئولان ما شعار می دهند و اخیرا هم برای حساب ها و کسب ملت با گرفتن مالیات های بی برنامه که از گمرک تا مصرف کنند چندین دست گرفته می شود .
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    29 44
    درود بر مردان خدا درود بر شجاع مردان مسلمان درود بر مردان مخلص یمن
  • US ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    29 39
    کشور های مسلمان فقط کافیست رابطه شانرا با اسراییل قطع کنند، هنین انها را ازبین میبرد. اسراییل با هیچ کشور مسلمان خوب نیست، بوقتش همه مسلمانها را میخواهد بکشد.
  • مصطفی IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    26 34
    دمتون گرم ، ان شالله خداوند کمک تان کند
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    19 18
    باش تا اموراتت بگذره
  • کاکتوس IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    16 29
    با توجه به نظرات و مثبت و منفی ها ، می بینم که یگان ۸۲۰۰ رژیم صهیونیستی (יחידה 8200 ) "یِشیدا شمُناعه-ماتاییم" در این سایت (همشهری آن لاین ) فعال میباشند . یمنی ها بد جوری حالتان را گرفته اند .
  • محمد غ IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    9 18
    سلام ، به نظرم خوابی برای ناو هواپیمابر آمریکا دیده‌اند.کار نیمه تمام شهید مهدوی را یمنیان باید تکمیل کنند.
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    9 2
    انشاالله برادر یمانی دل ما به شما گرمه .شاخ کفار نحس را بشکنید .به یاری خدا
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    5 2
    یمن با فلسطین به من چه مربوط جلو اختلاص بگیر
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    1 2
    یمن باید فقط کشتی های اسرائیلی را بزند وبا تحریک منافقین همدست اسرائیل فعلا به کشتی های امریکایی وثالث حمله نکند چون حمله به کشتی های امریکایی و انگلیسی کاملا به نفع اسرائیل است و آمریکا وانگلیس را به دفاع مستقیم از اسرائیل مجبور می کند که همین خواسته منافقین و اسرائیل است. فعلا فقط اسرائیل و کشتی های اسرائیل را بزنید . به غزه سلاح ونیروی انسانی جهاد گر اعزام کنید و غاصب دزد را در همان غزه وفلسطین ذبح کنید که وقت مرگ اسرائیل را خداوند رسانده است.و هیچ منافقی نمی تواند به عمر نکبتبار اسرائیل بیفزاید.
  • ایرانی IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    1 1
    سلام تمام هزینه جنگ اسرائیل محرمانه توسط عربستان خائن تامین میشود عربستان خیلی زیرکانه و با سیاست روابط خود را با ایران و یمن عادی کرد تا خود را از زیر ذره بین دور و ایمن نگه دارد به نظر بنده یمن یک بار دیگر باید آرامکو را شدید تر هدف قرار دهد تا اعراب جاهل، دیگران را مثل خود احمق فرض ننمایند.
  • IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    0 0
    یمن فقط سیاست خوبی کرد گرچه متضرر می شود ولی بهترینش همین که قدرت خودش به ائتلاف عربی نشان وموصع همبستگی باقدرت ایجاد کند تا حدودی ارجعیت و نفوذ الان عربستان ساکت شده عربستان که با ایران طرح دوستی ریخت تمام این پیش بینی‌ها کرده بوده است تا ضربه نخورد دراین میان فقط مردم فلسطین قربانی شدند