به‌نظر می‌رسد تیم سازنده «گناه فرشته» با حواشی‌هایی که درست می‌کنند بیشتر دیده می‌شوند تا با سریالی که ساختند.

گناه فرشته

همشهری آنلاین: چهار قسمت از پخش سریال «گناه فرشته» می‌گذرد. حامد عنقا، فیلمنامه‌نویسی است که سابقه همکاری با بسیاری از کارگردانان را دارد. «گناه فرشته» نخستین سریالی است که حامد عنقا در مقام کارگردان قرار گرفته. شروع این سریال با سروصدای زیادی آغاز شد و به ‌نظر می‌رسد هر چقدر بخش‌هایی از یک ‌سریال در فضای مجازی وایرال شود و حواشی داشته باشد بیشتر هم دیده می‌شود!.
حواشی جذاب‌تر از سریال
در ادامه قصه گناه فرشته حامد عنقا، روزنامه‌نگاری را وارد میدان می‌کند که همین موضوع باز هم سروصدا به پا کرده است. ظاهر مهدی احمدی(بازیگر در نقش روزنامه‌نگار) در قسمت چهارم این سریال، نام کاراکترش «واعظ» است که ماشاء‌الله شمس‌الواعظین، از روزنامه‌نگاران جنجالی اصلاح‌طلب را یادآوری می‌کند،‌ به‌خصوص که مثل او در سریال پیپ هم می‌کشد!
کارگردانی که روزنامه‌نگاری را خوب می‌شناسد
عنقا نخستین کارگردانی نیست که خبرنگار یا روزنامه‌نگار را وارد قصه یک فیلم کرده. قبل از عنقا آوردن تصویر خبرنگار در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی و شبکه نمایش خانگی توسط دیگر کارگردانان اتفاق افتاده است. اما یک تفاوت وجود دارد اینکه وقتی تصویر نامتعارف از یک روزنامه‌نگار یا خبرنگار توسط دیگر کارگردانان نشان داده می‌شود شاید کارگردان شناختی از این حرفه ندارد اما حامد عنقا به خوبی رسانه را می‌شناسد و تجربه حضور در این حرفه را داشته. کارگردان اولی که تصویر نامتعارفی از روزنامه‌نگار نشان می‌دهد و حتی از نامی استفاده کرده که در تیپ‌سازی‌ و شخصیتی که دارد یادآور یکی از روزنامه‌نگاران قدیمی است. شاید تیم سازنده گناه فرشته و در راس آن حامد عنقا به‌عنوان کارگردان، قصد و غرضی نداشته! شاید می‌خواهند مصایب و سختی‌های روزنامه‌نگاری را نشان دهند اما نشان دادن این نوع شخصیت از یک روزنامه‌نگار برای بینندگان سریالی که شناخت کاملی از این حرفه ندارند چگونه است؟

کد خبر 824336
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha