رئیس پلیس فتا استان کرمان از شناسایی ۵۸ تارنمای مجرمانه و دستگیری عوامل هتاکی به شهدای حادثه تروریستی ۱۳ دی‌ماه خبر داد.

جرائم سایبری

به گزارش همشهری آنلاین، محمدرضا رضایی رئیس پلیس فتا استان کرمان اظهار داشت: پس از حادثه تروریستی ۱۳ دی‌ماه که در مسیر گلزار شهدای کرمان منجر به شهادت تعداد زیادی هموطنانمان شد، عده‌ای از افراد معاند و مغرض از این موضوع سوءاستفاده و با انتشار محتواهای توهین‌آمیز و همسو با دشمن در شبکه‌های اجتماعی باعث تشویش اذهان عمومی و ناراحتی شهروندان و خانواده‌های شهدا شدند.

وحشت‌آفرینی ۳ دانشجوی پزشکی در مشهد ؛ تیراندازی به مردم در ساعات شب

وی افزود: از این رو به‌صورت ویژه برخورد با هتاکان و عوامل تشویش اذهان عمومی و انتشار محتواهای توهین‌آمیز در فضای مجازی در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت و در این راستا، با پی‌جویی‌های تخصصی کارشناسان پلیس فتا، ۵۸ تارنما که اخبار کذب و محتواهای توهین‌آمیز به ساحت مقدس شهدای حادثه تروریستی کرمان در آنها بازنشر شده بود، مسدود و تعداد ۴۸ پرونده نیز در روند تحقیقات تکمیلی و سیر مراحل قانونی قرار دارند.

رئیس پلیس فتا استان کرمان با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌ دنبال برهم زدن نظم و امنیت و آرامش در فضای حقیقی و مجازی هستند، گفت: با تلاش پلیس فتا تعداد زیادی از این افراد دستگیر و ضمن اعتراف به جرم خود به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شدند و واکاوی‌های تخصصی در این حوزه ادامه دارد.

کد خبر 823942
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهراب IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    4 1
    این افراد معرض ایرانی نیستند این وطن فروشان باید به سزای عمل خود برسند حد اقل حبس ابد تاوان عمل آنهاست .
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    2 1
    دهن اینجور افراد را باید کاهگل گرفت تمام
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    2 1
    سایبری های داعشی هم باید اندازه سایر داعشی ها مجازات شوند همین ها راه را برای ورود داعشی ها و سایر تروریست ها هموار می‌کنند