همشهری‌آنلاین: معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد که پیکر مطهر سه شهید گمنام دفاع مقدس در جوار مقتل شهدای 1344 آرام می گیرد

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرتیپ پاسدار "سیدمسعود جزایری" گفت: هر چند ارواح طیبه شهدای جنگ تحمیلی در همه جای فضای کشور عزیزمان عطرآفرینی می‌کند، لیکن آثار و برکات تدفین باقیمانده پیکرهای مطهر شهدای گمنام در تعدادی از مراکز و اماکن، بسیار بیش از پیش‌بینی‌های قبلی بوده است.

وی اظهار داشت: هر چه می‌گذرد تقاضاهای عمومی برای تدفین پیکرهای شهدای حماسه آفرین دوران هشت سال دفاع مقدس در مراکز و سازمان‌ها، بیشتر می‌شود و به ناچار با توجه به محدودیت‌های موجود، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که متولی این امر مقدس است، صرفا به برخی از تقاضاها می‌تواند پاسخ مثبت بدهد.

سردار جزایری افزود: یکی از ویژگی‌های مقر ستاد کل نیروهای مسلح این است، در محلی که اینک مسجد جهاد این ستاد بنا شده است، در دوران ستم شاهی چهار تن از مبارزان راه حق و حقیقت، شهیدان امانی، صفارهرندی، نیک نژاد و بخارایی به دستور شاه معدوم در این محل به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و اینک نیروهای مسلح کشور عزیزمان افتخار دارند که در جوار آن محل، چند شهید بزرگوار دفاع از کیان سرزمین اسلامی‌مان، آرام می‌گیرند.

وی، دفاع از حق و حقیقت و نثار خون برای پایداری اسلام ناب محمدی (ص) را توفیقی بزرگ از جانب خدای متعال دانست که برخی مقاطع تاریخ نصیب مردان و زنان وارسته می‌شود.
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، گفت که کارکنان این ستاد به این همجواری با قبور مطهر شهیدان افتخار می‌کنند.

کد خبر 82373

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز