فرمانده انتظامی سیرجان گفت: قاتلی که به علت نزاع دسته جمعی به دنبال پارک خودرو متواری شده بود در عملیات ویژه مأموران پلیس آگاهی این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

متهم

به گزارش همشهری آنلاین از پایگاه خبری پلیس سرهنگ جواد خواجه پور روز جمعه اظهار کرد: به دنبال وقوع یک مورد قتل، به علت نزاع دسته جمعی به دنبال پارک خودرو بین سه جوان و یک مرد مسن، در یکی از روستاهای شهرستان سیرجان در تیر ماه سال جاری و متواری شدن قاتل، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیات غافلگیرانه وی را در یکی از استان های جنوبی دستگیر کردند.
این مقام انتظامی بیان کرد: متهم در ابتدا منکر ارتکاب قتل بوده اما در مواجهه با دلایل و مدارک موجود، به ارتکاب قتل اعتراف کرد.

کد خبر 823685
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    2 0
    شهرداری های شهرستانها و شهر سازی ها مطابق استاندارد بین المللی نمی باشند و گاهی خود رو های شخصی به جای پارک در پارکینگ شخصی و یا پارکینگ عمومی از معابر ( محل عبور ) برای پارک خود رو استفاده نموده که علاوه بر پارک حرام شرعی توقف مطقا" ممنوع شرعی توقف حرام است موجب سد معبر و سد سبیل الله نیز می شوند.
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    2 1
    این خبر نصفه نیمه هیچ فایده ای ندارد. اصل ماجرا را ننوشته اید. شهرداری ها باید نسبت به ایجاد پارکینگ های طبقاتی اقدام کنند تا مشکل پارکینگ اینقدر حاد نشود که منجر به قتل گردد.
  • حزب الله سعید US ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    0 0
    حالا جفتشون خودشون پارک کردن یکیشان تو قبرستان اون یکی تو زندان البته جای پارک موقته اونم بعدا تو بفرست و پارک میکنه خودشو چقدر بی فکر شدند بعضی ها