پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
۰ نفر

مدیرعامل پرسپولیس هم مثل بازیکنان این تیم برای گل‌محمدی پیام قدردانی فرستاد آن هم در حالیکه عملکرد درویش در نقل و انتقالات تابستانی یحیی را به این نقطه رساند.

درویش

به گزارش همشهری‌آنلاین، بعد از اعلام رسمی جدایی یحیی گل‌محمدی، پرسپولیسی‌ها برای او پست و استوری خداحافظی و قدردانی گذاشتند و در این میان رضا درویش، مدیرعامل سرخ‌ها هم خطاب به یحیی نوشت: «هرگز از یاد خانواده پرسپولیس نخواهی رفت.»

خب البته خود شما هم هیچ‌گاه فراموش نخواهی شد استاد، از بس که درخشان و اثرگذار بودی! بالاخره همین که توانستی سرمربی موفق پرسپولیس را بعد از ۴سال به نقطه‌ای برسانی که عطای کار را به لقای آن ببخشد و برود، خیلی حرف است. البته که یحیی هم اشتباهاتی داشت و بارها هم با تهدید به استعفا و خداحافظی مدیران مختلف را تحت فشار قرار داد اما قرعه به‌نام درویش افتاد که باعث جدایی این مربی شود. مدیری که فکر و ذکرش دنبال فرش دادن به رونالدو بود و خریدش از بازار، نبیل باهویی!

کد خبر 823507
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدپرسپولیسی IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    0 1
    ای کاش تو میرفتی نه اقایحیی ... بروکه دلمان خون شد
    • پرسپولیسی قدیمی IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
      1 0
      آقا درویش چ گناهی داشته؟؟ این همه بازیکن برا پرسپولیس گرفت، تا دیروز از یحیی بیزار بودید حالا درویش شد مقصر؟؟!
  • کورده پرسپولیسی IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    1 0
    تقصیر درویش چیه؟؟! هیچ کس مثله درویش برامون بازیکن جذب نکرد. آکادمی رو سروسامون داد. بدهکاریهارو داد. جلو رونالدو آبروداری کرد. بس کن دیگه خداروخوش نمیاد انقدر دربارش بد بگید
  • کاربر جدید IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    0 0
    رسم بسیار زشتی شده بهترین ها را به جان هم میاندازند و دیگر کم اتفاق میافتد که خوب وبد باهم درگیر شوند !در این بین اگر دو خوب بروند صد درصد تخریب و اگر یکی برود پنجاه درصد خوب نابود شده این بازی را تا دو سر باخت ادامه میابد این بازی وسط فصل برای پرسپولیس شده ! خدا را شکر که هواداران بیدارند و نود درصد تاثیر کنندگان را تشکیل میدهند.