آموزش و پرورش ورامین درخصوص انتشار خبر بستری شدن یک دانش‌آموز کلاس اولی در بیمارستان به دلیل اخراج از مدرسه اطلاعیه‌ای صادر کرد.

کودک بیمار - بیماری کودکان

به گزارش همشهری آنلاین، امروز در رسانه‌ها خبری منتشر شده که معاون یک مدرسه با پافشاری بر اخراج یک دانش‌آموز کلاس اولی از مدرسه‌ای در ورامین موجب شد این کودک دچار اضطراب و ضربه روحی و برای مدتی طولانی در بیمارستان بستری شود.

آموزش و پرورش ورامین در این راستا اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: «در پی انتشار خبری مبنی بر اخراج و بستری شدن دانش‌آموز ورامینی در ICU بیمارستان، صحت ماجرا بررسی شد و اعلام می‌شود که دانش‌آموز اخراج نشده است.»

در بخشی دیگر این اطلاعیه‌ای عنوان شده است: «این دانش‌آموز از اتباع است و به دلیل تکرار پایه و ضعف تحصیلی در طول سال مورد توجه ویژه‌ قرار گرفته است تا ضعف آموزشی او جبران شود. بر همین اساس، اهتمام خاص مدرسه بر اساس آیین‌نامه اجرایی و وظایف انسانی، همراه کردن اولیا برای تحت پوشش قرار دادن دانش‌آموز بوده اما پس از آخرین حضور اولیای دانش‌آموز، روز بعد از آن، وی را به مدرسه نفرستادند.»

آموزش و پرورش ورامین تصریح کرده است: «اقدام قانونی و قضایی به دلیل نشر خبر غیرواقع و کذب، حتی پس از اخطار مقامات نظارتی، برای آموزش و پرورش محفوظ است.»

کد خبر 823381
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha