در شرایطی که درویش گفته بود پرسپولیس تا چهارشنبه (امروز) منتظر برانکو می‌ماند اما سرمربی کروات در اقدامی پیشدستانه به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ منفی داد.

برانکو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس برانکو ایوانکوویچ شب گذشته در اقدامی قابل پیش‌بینی اعلام کرد که بنا به دلایلی به پرسپولیس باز نمی‌گردد تا مدیران این باشگاه به دنبال گزینه‌های دیگری باشند.

اینکه چرا برانکو به این پیشنهاد پاسخ منفی داده دلایل متعددی دارد. یکی از مهمترین این موارد موضوعی است که همچنان برای برانکو حل‌نشده باقی مانده و آن بحث دریافت مفاصا حساب مالیاتی اوست؛ چراکه مدیران پرسپولیس مدعی هستند این مربی مشکل مالیاتی ندارد اما برانکو درخواست دارد که برای ۵ سال او مفاصای مالیاتی تهیه شود.

از طرفی مدیرعامل پرسپولیس مدعی است که برانکو مشکل مالیاتی ندارد اما از طرف دیگر آنها اعلام می‌کنند که بابت جریمه باقی مانده مالیات برانکو درخواست داده‌اند تا تخفیف لحاظ شود تا این موضوع حل شود. ابهام اینجاست که اگر برانکو مشکل مالیاتی ندارد و مالیات او پرداخت شده، پس چرا مفاصای آن به دست این مربی نرسیده یا رسانه‌ای نشده است؟

همانطور که پیش از این هم اشاره شد، برانکو که این روزها با تیم ملی عمان در قطر حضور دارد، از اینکه چرا شخص اول باشگاه مدیرعامل برای مذاکره پیش او نیامده، گلایه مند است.

درویش دو شب پیش اعلام کرد که تا چهارشنبه (امروز) منتظر پاسخ برانکو خواهند بود اما برانکو آب پاکی را زودتر روی دست پرسپولیسی‌ها ریخت.

به نظر می‌رسد با این شرایط بازگشت برانکو به پرسپولیس رنگ واقعیت به خود نخواهد گرفت تا در این صورت مدیران باشگاه توپ را به زمین او انداخته و مدعی شوند که آنها برانکو را می‌خواستند اما این مربی به پیشنهاد آنها پاسخ نداده و گزینه مدنظر خود را به این تیم بیاورند.

کد خبر 823276

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha