همزمان با انتشار خبر حذف دوقلوهای سریال پایتخت از سری جدید این مجموعه، سارا فرقانی؛ یکی از دوقلوها به آن واکنش نشان داد.

سریال پایتخت

به گزارش همشهری آنلاین، همزمان با انتشار و وایرال شدن خبر شروع ساخت پایتخت ۷ و حذف سارا و نیکا فرقانی اصل دوقلوهای این سریال در سری جدید این مجموعه، سارا فرقانی در واکنش به این خبر در صفحه شخصی‌اش نوشت: «اول اینکه به فضای مجازی توجه نکنید اینو بدونید که درست ترین خبر رو خودم می ذارم براتون. در حال حاضر ممکنه قصه ۱۰ سال جلوتر بره من و نیکا هم ممکنه به اقتضای قصه بزرگ تر شده باشیم ولی هنوز هیچی صد در صد نیست.

سارا و نیکا از پایتخت حذف شدند؟ ؛‌ واکنش یکی از دوقلوهای این سریال

کد خبر 823265
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرشاد IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    5 0
    انصافا اگه دست من بود همون اول حذف میشدین یا با دو نفر دیگه جا به جا اول بچه بودین هیچی اما کلا کنار این همه بازیگر نمیتونستین یه دیالوگ بگید هر چی هم براتون نوشتن مصنوعی مصنوعی گفتین، بلد نیستین حال حذفتون رو گره بزنید به هر چی
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    1 0
    واقعا این دوتا خواهر پیش خودشون چی فکر کردند که اینارا میگند اقعا فکر کردید با اون گندی کخ زدید ومصاحبتون باایران اینتر نشنال وشرکت درتجمعات ضدنظام ودعوت از همکاراتون برای پست گذاشتن علیه نظام دوباره می تونید تو تلویزیون همین نظام با ی کنید یا می دونید که نمی تونید وبرای ضایع نشدن همچین مزخرفی را میگید سریال از پخش فصل آخر سه چهار سال بیشتر نگذشته بعد چطور ده سال میره جلوتر؟
  • شاپور IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    1 1
    فکرکردن تحفه هستن این دوتا...همون بهتره دیگه نیستن کاش تنابنده نباشه