مردی که برای تصاحب اموال همسرش او را به قتل رسانده بود جنازه را ۱۰۰ کیلومتر دورتر از محل جنایت برد تا رازش مخفی بماند اما سرانجام دستگیر شد.

قتل صاحب عمارت تاریخی در آمریکا

همشهری آنلاین / حوادث: به نقل از فاکس نیوز، جوزف گلین، ۷۰ ساله چند هفته قبل از سال نو میلادی تصمیم هولناکی گرفت. او برای اینکه بتواند اموال همسرش به نام جکی گلین را تصاحب کند، او را به قتل رساند.

جکی گلین مالک و اداره کننده عمارت تاریخی ریوروود بود. یکی از برترین مکان‌های برگزاری مراسم عروسی و رویدادهای مختلف. جکی مدت‌ها بیمار بود و شوهرش جوزف با یک نقشه از پیش تعیین شده، در ۱۶ دسامبر از یک پیمانکار خواست تا در حیاط خلوت خانه‌شان گودالی برای سوزاندن زباله‌ها حفر کند.

این مرد سپس در شب سال نو میلادی با چکش ضربات محکمی به سر همسرش زد و او را در خانه‌اش به قتل رساند. جوزف جسد همسرش را در یک جعبه پلاستیکی قرار داد و حدود ۱۰۰ کیلومتر رانندگی کرد تا آن را منزل دیگرشان که در حیاط آن گودالی حفر کرده بود، دفن کند. او بعد از دفن کردن جکی، چکش را دور انداخت و خودرواش را رها در فاصله زیادی از خانه رها کرد.

فردای آن روز وقتی فرزندانش برای دیدن پدر و مادرشان آمدند، سراغ مادر را گرفتند. پدرشان در کمال خونسردی گفت که او به خاطر شدت بیماری‌اش و اینکه دکترها بیماری او را لاعلاج تشخیص دادند، افسرده شد و ناگهانی خانه را ترک کرد.

جوزف فردای جنایت، وسایل جکی را در یک بازار محلی به فروش رساند. همچنین ۳ روز پس از قتل، با یک مشاور املاک محلی تماس گرفت، تا خانه جکی را در لیست فروش قرار دهد.

فرزندان جکی سراغ دکتر مادرشان رفتند و او لاعلاج بودن بیماری جکی را دروغ عنوان کرد. در این شرایط بود که آنها پلیس را در جریان قرار دادند. پلیس تحقیقات خود را برای پیدا کردن جکی آغاز کرد. شواهد و مدارک به دست آمده آنها را به کانتی‌دی‌کالب رساند. جایی که خانه دوم جکی در آنجا بود و جسد وی در حیاط خانه دفن شده بود.

در تحقیقات مشخص شد که در حیاط خلوت خانه، گودالی به تازگی حفر شده است. ماموران شروع به کندن زمین کردند و کمی بعد جسد جکی را پیدا کردند. به این ترتیب جوزف دستگیر و روز شنبه به قتل، سو استفاده از جسد و دستکاری مدارک متهم شد.

کد خبر 823122
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha