رییس شورای شهر تهران گفت: برخی بیمارستان‌های قدیمی ناایمن هستند و به چند بیمارستان اخطار داده شده که نسبت به ایمن‌سازی و یا حتی تغییر ساختمان اقدام کنند.  

چمران در جمع خبرنگاران

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی چمران در حاشیه دویست و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: اساسنامه سازمان زیباسازی در جلسه امروز بررسی می‌شود. همچنین بررسی پرونده باغات نیز در این جلسه در دستور کار است.

او با بیان اینکه قرار است مشوق‌هایی که به موتورهای برقی اختصاص داده شده در درجه اول برای کسانی باشد که در شهرداری تهران خدمت‌رسانی می‌کنند، توضیح داد: با توجه با اینکه ممکن است قیمت این موتورها بالاتر از موتورهای بنزینی باشد، مشوق‌هایی برای مردم در نظر گرفته خواهد شد. البته از سازندگان داخلی درخواست می‌کنیم نسبت به ساخت موتورهای برقی اقدام کنند؛ هرچند به زیرساخت نیاز دارد.

چمران با بیان اینکه با کمک دادستانی ساختمان‌های ناایمن به ویژه ساختمان‌های بزرگ شناسایی شدند و پس از آن مقاوم سازی در دستور کار قرار گرفت، افزود: با پیگیری‌های انجام شده از تعداد ساختمان های ناایمن کاسته شد و امیدواریم از تعداد ساختمان‌های ناایمن درجه یک مجددا هم کم شود.

او با تأکید بر اینکه برخی بیمارستان‌های قدیمی ناایمن هستند و به چند بیمارستان اخطار داده شده که نسبت به ایمن‌سازی و یا حتی تغییر ساختمان اقدام کنند، گفت: ساختمان‌های جدید از مقاومت و ایمنی برخوردار هستند.

کد خبر 822931
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha