مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۵ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۸:۱۹
۰ نفر

با گذشت 7 سال از آغاز عملیات اجرایی آزادراه تهران- پردیس، در مراسمی با حضور وزیر راه و ترابری، استاندار تهران و چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، باند شمالی این آزاد راه افتتاح شد

باند شمالی آزادراه تهران - پردیس در حالی افتتاح شد که به گفته وزیر راه و ترابری، آزاد راه مذکور باید چند سال پیش به بهره‌برداری می‌رسید اما دلایل مختلف باعث تاخیر در اجرای این پروژه شده و اکنون تنها عملیات اجرایی باند شمالی این آزاد راه به پایان رسیده است.

در همین حال بنا به تماس ساکنان شهرک پردیس با همشهری، ساعاتی پس از افتتاح، این آزادراه دوباره روی خودروهای عبوری بسته شد. حمید بهبهانی، وزیر راه و ترابری با بیان اینکه برای راه‌اندازی این آزادراه از اجرای چند مرحله‌ای استفاده شده، افزود: اکنون باند شمالی آزاد راه تهران - پردیس به بهره‌برداری رسیده است همچنین پیشرفت فیزیکی باند دوم آزاد راه مذکور 75 تا 80 درصد بوده و تا شهریور ماه افتتاح خواهد شد.

آزاد راه تهران – پردیس که به طول 23 کیلومتر تهران را به بومهن متصل کرده و از طریق کمربندی بومهن به بزرگراه چهار بانده فیروز کوه ـ قائمشهر متصل می‌شود، با مشارکت بانک مسکن 32 درصد، سازمان توسعه راه‌های ایران 20درصد، شرکت عمران شهر جدید پردیس 18درصد و وزارت راه و ترابری 30 درصد به بهره برداری رسیده و برای ساخت آن حدود 104 میلیارد تومان هزینه شده است.

کد خبر 82282

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز