دبیرخانه شانزدهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها روند ارسال آثار به شانزدهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها را اعلام کرد.

دبیرخانه شانزدهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها با صدور اطلاعیه‌ای از عموم روزنامه‌نگاران و نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان‌ دعوت کرد‌ از طریق دریافت فرم فراخوان جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها و همچنین پایگاه‌های اطلاع‌رسانی اینترنتی که در سایت این جشنواره قابل دسترسی است به ارسال آثار خود اقدام کنند.

سایت شانزدهمین‌جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها با نشانی www.pressfestival.ir کار خود را آغاز کرده و فعالان شاغل در عرصه مطبوعات و به‌طور کلی اصحاب رسانه می‌توانند نسبت به ارسال آثار خود از طریق پر کردن فرم فراخوان و ارسال آن به نشانی دبیرخانه اقدام کنند.

آثاری در مسابقه شرکت داده می‌شود که در فاصله زمانی اول فروردین 88 تا پایان اسفند 88 در یکی از نشریه‌های کشور که دارای مجوز انتشار و فعالیت هستند‌، به چاپ رسیده باشد‌.

شانزدهمین جشنواره مطبوعات دارای 4 موضوع ویژه اصلاح الگوی مصرف، دهه چهارم انقلاب دهه عدالت و پیشرفت، پایداری مقاومت اسلامی در لبنان و فلسطین و حماسه غزه و اخلاق انتخاباتی است.

نمونه‌ها و آثار برتر مربوط به بخش ویژه از فروردین 88 تا پایان شهریور سال‌جاری پذیرفته می‌شود.نشانی دبیرخانه شانزدهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی خیابان استاد مطهری ـ خیابان جم (رو به‌روی بیمارستان جم) کوچه مدائن پلاک 59 1 است.

کد خبر 82267

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز