سهراب انتظاری مهاجم سابق پرسپولیس به جدایی یحیی گل‌محمدی از این تیم واکنش نشان داد.

یحیی گل محمدی

همشهری آنلاین: یحیی گل‌محمدی در حالی تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفت که برخی پیشکسوتان این تیم معتقدند جدایی این مربی اتفاق خوبی برای پرسپولیس نیست. سهراب انتظاری در گفت‌وگو با همشهری آنلاین در مورد جدایی این مربی می‌گوید: «ما هم از طریق رسانه‌ها متوجه شدیم که احتمال ماندن یحیی خیلی کم است و این اتفاق خوبی برای پرسپولیس نیست. این تیم با ۲امتیاز اختلاف نسبت به تیم صدرنشین در رده سوم قرار دارد و بدون شک شانس مسلم قهرمانی در لیگ امسال است ولی به نظر می‌رسد کاری کردند که گل‌محمدی در نهایت مجبور به استعفا شود.»

انتظاری در مورد صحبت‌های امروز گل‌محمدی که حرف‌های رضا درویش را تکذیب کرده، می‌گوید: «مدیرعامل باشگاه از قول گل‌محمدی گفته که این مربی روحیه ندارد و خسته است. چرا یحیی باید خسته باشد؟ این حرف اصلا صحت ندارد و خود یحیی هم آن را تکذیب کرد. گل‌محمدی با پرسپولیس زندگی می‌کند و چه دلیلی دارد که خسته باشد؟ او یک مربی حرفه‌ای است و شغل گل‌محمدی مربیگری در فوتبال است، پس دلیلی ندارد که خسته باشد.»

مهاجم سابق سرخ‌پوشان در قسمت دیگری از حرف‌هایش تاکید می‌کند: «آقای درویش، کاش به جایی یحیی گل‌محمدی شما استعفا می‌دادید و آن وقت می‌دیدید که پرسپولیسی‌ها چه واکنشی نشان می‌دادند و چگونه استقبال می‌کردند. یحیی ۳بار پرسپولیس را در لیگ برتر قهرمان کرد، تیم را به فینال آسیا برد و در جام حذفی و سوپرجام هم قهرمان شد و بدون شک یکی از بهترین مربیان تاریخ پرسپولیس و تاریخ فوتبال ایران است.»

انتظاری با انتقاد از مدیریت باشگاه پرسپولیس می‌گوید: «متاسفانه فضا را طوری کرده‌اند که یحیی مجبور به استعفا شود. او پرسپولیس را دوست دارد و عاشق این تیم است، اگر خواسته‌های گل‌محمدی عملی می‌شد او قطعا می‌ماند و هرگز چنین تصمیمی نمی‌گرفت. یحیی برای پرسپولیسی‌ها همیشه بزرگ است و بدون شک با دست پرتر به پرسپولیس باز خواهد گشت.»

کد خبر 822397

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • په په IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    1 0
    الان وقت اینکار نیست رئیس فدراسیون
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    1 0
    حرف حساب زدی جناب انتظاری...به امید بازگشت هر چه سریعتر آقا یحیی گل محمدی.
  • ارتش سرخ US ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    1 0
    حرفهای انتظاری یه طرف وحرفهای خبیری یه طرف وهمچنین حرفهای تمام کذب درویش هم یک طرف یحیی بیشتر ازناملایتی های درویش ترسو وحلقه به گوش ناراحت بود اگراینکه یحیی زاییده پرسپولیس ست هیچ وقت خسته نمیشه
  • مصطفی IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    0 0
    انتظاری از همشهری خودش دفاع میکند فقط برانکو باید. مربی پرسپولیس باشد. یا اسکوچیچ
  • شایان IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    1 0
    دقیقا ، دمت گرم آقای انتظاری ، اینها دست نشانده اند و متاسفانه آمدن و رفتنشان دست خودشان نیست! جناب گل محمدی باید بمانند و طاقت بیاورند ... نه تنها در فوتبال بلکه تمام مملکت را با این شیوه کثیف از افراد خوب و بلد کار گرفته اند و مشتی کوتوله جایگزین کرده اند و ....به خوبی می بینید روزگار سخت و تلخ مردم را از دست این کوتوله سالاری!!