حسین خبیری می‌گوید اعضای هیئت مدیره به جذب سرمربی خارجی برای پرسپولیس تاکید دارند.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین، حسین خبیری عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد جدایی یحیی گل محمدی گفت: اینجا خانه یحیی گل محمدی است و ما هم خیلی تلاش کردیم که رضایت ایشان را جلب کنیم که بتواند با پرسپولیس ادامه بدهد. در این یکی دو روز صحبت‌های زیادی از سوی آقای درویش و اعضای هیئت مدیره با یحیی شد اما ایشان دلایلی داشتند و من به ایشان حق می‌دهم.

او ادامه داد: علی رغم اینکه ما خیلی مصر بودیم که آقای گل محمدی کارش را ادامه بدهد ولی به دلایلی که گفتم تصمیم گرفتند که قطع همکاری کنند. از ایشان خیلی ممنونم افتخاری که ایشان برای پرسپولیس به دست آورد بی سابقه بود و در تاریخ پرسپولیس ثبت خواهد شد. او یکی از بهترین نجیب‌ترین و باحیاترین سرمربی‌های ایران است.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس اضافه کرد: علیرغم اینکه خیلی اخبار مختلفی آمد که گزینه‌های ایرانی مطرح هستند اما در هیئت مدیره همگی بر این تاکید کردیم که یک مربی خارجی کارنامه‌دار و مقبول که از نظر فنی هم تجربه خوبی داشته باشد به پرسپولیس بیاید. آقای درویش بعد از اینکه فردا مذاکره مذاکراتش را با آقای یحیی گل محمدی نهایی کرد و توافقات انجام شد، با این سرمربی مذاکره می‌شود. وقت هم نداریم و قید زمان برای ما خیلی مهم است که با فوریت تکلیف نیمکت پرسپولیس مشخص شود.

کد خبر 822203
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • میهمان IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    7 5
    منم 30 تا 50 میلیارد می گرفتم نجیب و باحیا می شدم !!!
  • nima IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    8 3
    اول اینکه فکر میکنم یحیی با میل خودش استعفا نداد بعدش هم فرض اینکه خودش خواست وقتی شماها حرف از مربی کارنامه دارد میزنید بیشتر مو به تن آدم سیخ میشه و نگران کننده میشه اگه هنر داشتید کاری نمی کردید مربیتون فراری بشه بعد چطور توقع دارید مربی کارنامه دار با وضع و حال شما راضی به کارکردن با شما بشه
  • توفان سرخ IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    3 3
    خواهشا زودقضاوت نکنید.یحیی پول به جیبزن نبود.شایددرویش با اوردن بازیکنان خارجی بیکیفیت وتقریبا ارزون قیمت پولی را به جیباش زده باشه.اما عندالاه یحیی پاک ونجیب بود.وهمین درویش باعث شدکه استعفا بده.ادم بایدحق وخدایی حرفبزنه.