رهبر کره شمالی به همراه دخترش از یک کارخانه تولید موشکهای قاره پیما بازدید و بر توسعه تواناییهای دفاعی این کشور بازدید کرد.

کیم جونگ اون و دخترش از کارخانه تولید موشکهای قاره پیما

به گزارش همشهری‌آنلاین، "کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی امروز جمعه 5 ژانویه از یک کارخانه تولید موشکهای بین قاره‌ای این کشور بازدید کرد.

براساس گزارش یونهاپ، کیم در این بازدید دستور توسعه ظرفیت تولید پرتابگرهای اصلی حمل و نقل موشکهای قاره پیما را صادر کرده و خواستار افزایش قابلیتهای دفاعی کره شمالی شده است.

در تصاویر منتشر شده از این بازدید، در کنار مقامات ارشد نظامی کره شمالی دختر کیم جونگ اون نیز دیده می‌شود.

بازدید کیم جونگ اون و دخترش از کارخانه تولید موشکهای قاره پیما+ تصاویر

این بازدید در میانه تشدید تنشها میان کره شمالی و کره جنوبی و متحدانش در شبه جزیره کره انجام شده است.

رهبر کره شمالی در نشستی در شب سال نو میلادی با فرماندهان ارشد نظامی در پیونگ‌یانگ در واکنش به تحرکات سئول و واشنگتن گفته بود «ارتش باید دشمن را در صورت اقدام تحریک‌آمیز، نابود کند»،

کیم جونگ اون در واکنش به همکاری سئول و واشنگتن به فرماندهان نظامی خود گفت: «اگر دشمن رویارویی نظامی و اقدامات تحریک‌آمیز علیه کره شمالی را برگزیند، ارتش باید بدون لحظه‌ای تردید، ضربه مهلکی را برای نابودی کامل آن‌ها از طریق بهره‌گیری از سخت‌ترین ابزارها و پتانسیل‌ها وارد کند».

بازدید کیم جونگ اون و دخترش از کارخانه تولید موشکهای قاره پیما+ تصاویر

تهدیدات جدید رهبر کره شمالی درست همزمان با تهدیدات همسایه جنوبی این کشور مطرح شده است. وزارت دفاع کره جنوبی روز گذشته (یکشنبه) هشدار داد که کیم جونگ اون محکوم به فنا است.

بازدید کیم جونگ اون و دخترش از کارخانه تولید موشکهای قاره پیما+ تصاویر

کد خبر 821802
منبع: فارس

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    14 2
    اساس قدرت دیکتاتورها ابزار جنگی و عوام فریبی بوده. از فرعون بگیر تا صدام و ....! و اما تاریخ ...
    • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      5 8
      دیکتاتور کیه کیم جونگ اون عجب دیکتاتور کسی است که قوانین مزخرف داخلی خودش را به دیگر کشورها دیکته میکنه و به زور و ارعاب و تحریم و ترور قصد داره ملت ها را به زانو در بیاره یعنی آمریکا و ازنابش به کسی هم که جلوی دیکتاتور می ایستد و از مردمش حمایت میکنه میگن قهرمان افتاد
    • خطاب به ۱۷:۳۴ IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      12 3
      با این اوصاف به نظرات خودت بسنده می کنم که : آنها قوانین مزخرف داخلی و باب میل خودش را به بقیه مردم دیکته میکنه و به زور و ارعاب و تحریم و ترور قصد داره مخالفانش را به زانو در بیاره!! حالا افتاد؟
    • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      3 12
      ۱۷:۵۳ متوجه نشدی چی میگه عزیز هر کشوری قوانین و فرهنگ خودش را داره و این آمریکاست که در کشورها و روابط بین کشورها دخالت میکنه چه بسا اگر بین دو کره موش ندوانه صلح برقرار میشه ولی اگر تونست ذات استعمارگریش و دیکتاتوریش نمیذاره
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    1 0
    دخترش شبیه خودشه
    • Borzoo NO ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
      1 1
      خب میخواستی شبیه به مارگرت تاچـــر باشه ؟؟؟خخخخخخخخخخخخ
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    10 1
    دوستان با احترام . کیم جون اون یه دیوانه واقعیه. مزدور روسیه و چینه .مردم هر روز باید خودش و مجسمه پدرش رو بپرستن. در ضمن یعضبها از قوانین اون کشور گفتن. خب قوانین مسخره کیم مال کشورشه اما تهدید کننده جهان و حتی جهان اسلامه. اصلا هر دینی باشی حکمت اینه زنده زنده پوستت رو در معادن بکنند. الانم اگه با روسیه و چین ارتباط داره از روی جبره چون تنها و تنهاست. ورگنه طبق قوانین کیم اون هر گروهی غیر کره شمالی بالقوه دشمنه .
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    9 2
    قاره پیما ؟ یعنی همه جا ولو ایران رو هم می تونه بزنه. این روانی رو کنترل کنید. اصلا ثبات نداره . بهم بخوره اوقاتش دایی و عمو و خاله و زن خودش رو هم می کشه.