مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۲
۰ نفر

پدر و پسر جنایتکار به اتهام قتل یک زن باردار و همسرش از سوی پلیس تگزاس مجرم شناخته شدند.

قتل به خاطر مواد مخدر

همشهری آنلاین - گروه حوادث: به نقل از ان بی سی نیوز، ۲۱ دسامبر امسال ساوانا سوتو ۱۸ ساله و متیو گوئرا ۲۲ ساله به طرز عجیبی ناپدید شدند. خانواده این زن و شوهر از آنها اطلاعی نداشتند. حتی ساوانا که قرار بود برای زایمان زودرسی که در پیش داشت، نزد پزشک برود، به مطب مراجعه نکرده بود و این مسئله خانواده‌ها را بیشتر نگران کرده بود.

مادر ساوانا پلیس را در جریان مفقود شدن دختر و دامادش قرار داد. پلیس وارد ماجرا شد. در تحقیقات اولیه خانواده ساوانا به پلیس گفتند که متیو یک فروشنده مواد مخدر بود و اغلب تصاویری از مواد مخدر و پول را در صفحه اینستاگرام خود منتشر می‌کرد. همین مسائل باعث ایجاد اختلافاتی بین دختر و دامادشان شده بود و آنها نگرانند که او بلایی سر دخترشان آورده باشد.

پلیس بررسی‌های خود را آغاز کرد. در حالیکه تحقیقات پلیس برای پیدا کردن افراد مفقود شده ادامه داشت، ۲ روز بعد از کریسمس اجساد ساوانا و متیو در حالی پیدا شد که به ضرب گلوله کشته شده بودند. اجساد آنها در یک خودرو اپتیما کشف شد که در نزدیکی یک مجتمع آپارتمانی کیلومترها دورتر از خانه آنها پارک شده بود.

جزئیات کشف جسد زن و شوهر جوان در اپتیما

با کشف اجساد پلیس، به بررسی دوربین‌های نظارتی اطراف آن مجتمع پرداخت. در بررسی‌ها مشخص شد یک مرد سنگین وزن اجساد را از یک کامیون خاکستری بیرون آورد و آنها را در خودروی اپتیما قرار داد و بعد از آن با حوله‌ای که در دست داشت، اطراف کامیون را پاک کرد و سوار کامیون شد و از آن محل دور شد.

پلیس در بررسی از موبایل متیو به فردی به نام کریستوفر پرسیادو، ۱۹ ساله رسید که تماس‌های زیادی با او برقرار کرده بود. پلیس پس از ردیابی آنها به خانه کریستوفر رسید و او و پدرش رامون پرسیادو، ۵۳ ساله را دستگیر کرد. کریستوفر در اعترافاتش به پلیس گفت: این زوج برای فروش ماری‌جوانا به خانه او در جاده چارلی چان آمدند.

او افزود: متیو اسلحه را به سوی من نشانه رفت و پس از کشمکش، ناخواسته اسلحه به ساوانا و بعد به متیو شلیک کرد. اما کاراگاهان پلیس تگزاس گفتند که این داستان را باور نکرده‌اند و او را به دلیل کشتن عمدی ساوانا و متیو و پدرش را نیز به دلیل جابه‌جایی اجساد دستگیر کردند. به گفته پلیس انگیزه قتل معامله مواد مخدر ناخالص بوده است. جو گونزالس، دادستان ناحیه بیکسار گفت که طبق قانون تگزاس، علاوه بر این دو قتل کودک متولد نشده در تعریف یک شخص گنجانده شده است.

او همچنین گفت که اگر هیئت منصفه کریستوفر را متهم کند، کمیته جنایات ما، این پرونده را برای مجازات اعدام بررسی خواهد کرد.

کد خبر 821735
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha