مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
۰ نفر

مرد جنایتکار که زن بیوه پولدار را در روز کریسمس به قتل رسانده بود، توسط پلیس انگلیس دستگیر شد.

قتل در روز کریسمس

همشهری‌آنلاین_ گروه سرنخ: به گزارش همشهری به نقل از بی‌بی‌سی، لوسی کلوز، ۳۹ ساله، در دسامبر دو سال پیش بیوه شده بود و به تنهایی در محله کانوک در استافوردشایر انگلستان زندگی ‌می‌کرد. او برای فرار از افسردگی بعد از مرگ همسرش به مواد مخدر روی آورده و همین موضوع موجب آشنایی او با توزیع‌کنندگان موادمخدر شده بود. چند هفته قبل از کریسمس ۲۰۲۱ یک روز که لوسی برای خرید مواد مخدر به انباری در بیرون شهر رفته بود، با مردی به نام توماس گرانت، ۲۸ ساله آشنا شد. بعد از چند روز که دوباره لوسی برای تهیه موادمخدر با توماس تماس گرفت، از او خواست مواد را در خانه‌اش به او تحویل دهد.

قتل بیوه پولدار در روز عید | جزئیات جنایت چه بود؟

لوسی در ازای پول مواد یکی از جواهراتش را به توماس داد تا آن را بفروشد و پولش را بردارد. این اقدام لوسی انگیزه سرقت را در توماس برانگیخت. همین باعث شد که توماس نقشه دوستی با لوسی را بکشد. توماس خود را به لوسی نزدیک کرد و در انجام کارهای روزمره او را همراهی می‌کرد و لوسی که خود را عزادار و آسیب پذیر می‌دانست، این همراهی را قبول کرده بود.  

با نزدیک شدن روز کریسمس، لوسی توماس را برای ناهار روز کریسمس به خانه‌اش دعوت کرد. اما هیچ وقت فکر نمی‌کرد این آخرین عیدی است که خواهد داشت. توماس برای ناهار به خانه‌ لوسی رفت و در فرصت مناسب نقشه‌ شومش را عملی کرد. او به لوسی حمله کرد، ابتدا او را خفه کرده و بعد چندین ضربه چاقو به او زد. وقتی مطمئن شد که لوسی دیگر زنده نیست، تلفن، حلقه ازدواج و دو گردنبند و جواهرات لوسی را دزدید و فرار کرد.  

یکی از همسایگان که برای سر زدن به لوسی به خانه‌اش رفته بود. از باز بودن در ورودی متوجه غیر عادی بودن اوضاع شد و در حالیکه  لوسی را صدا می‌زد، وارد خانه شد و با جنازه غرق در خون لوسی روبه رو شد. او بلافاصله پلیس را در جریان قرار داد. پلیس وارد ماجرا شد. در  تحقیقات اولیه مشخص شد قاتل دست به سرقت زده است. پلیس تحقیقات خود را برای پیدا کردن قاتل آغاز کرد.

اما فردای روز جنایت، پلیس هنگام گشت‌زنی در خیابان هدنسفورد به توماس که از مغازه‌ای  در حالیکه ماسک به صورت داشت، بیرون آمد، او مشکوک شد. ماموران پلیس که به توماس مظنون شده بودند از او سوال و جواب کردند. نحوه جواب دادن توماس باعث شد او را دستگیر کند. در اداره پلیس، ماموران درباره قتل لوسی از او سوال کردند اما ابتدا او خود را به بی‌اطلاعی زد اما در ادامه به قتل لوسی اعتراف کرد.

توماس که از سال گذشته تا کنون در بازداشت به سر می‌برد، در دادگاهی که۳۰ اکتبر در آن به حبس ابد محکوم شد، حاضر نشد. او تا سال ۲۰۴۹ نمی‌تواند برای آزادی مشروط اقدام کند.

کد خبر 803327
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha