گفت: دستگاه دیپلماسی کشور، اقدامات فوری حقوقی و بین‌المللی خود را از طریق سازمان ملل متحد برای محکومیت و پی‌گیری انفجار تروریستی کرمان آغاز کرده است.

امیرعبداللهیان

به گزارش همشهری آنلاین حسین امیر عبداللهیان در صفحه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت: «شهادت ده‌ها نفر از هم‌وطنان عزیزمان در جریان عملیات تروریستی کرمان در مراسم سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، موجب اندوه و تالم گردید.

وزارت امورخارجه براساس اطلاعات بدست آمده اولیه از منابع رسمی، اقدامات فوری حقوقی و بین‌المللی خود را از طریق سازمان ملل متحد آغاز کرده است.

بدینوسیله به خانواده شهدا و عموم ملت ایران تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال شفای عاجل و بهبودی مجروحین را مسئلت دارم.»

کد خبر 821609

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 55
  • نظرات در صف انتشار: 7
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    65 14
    بنده از سال 2011 تاکنون بیش از 999 هزار بار در رسانه های اعلام کرده ام که آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل از تروریست ها در سوریه، عراق، منطقه و جهان همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی می کنند و هنچنان نیز ادامه می دهند ولی اما متأسفانه دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس بی توجهی کردند و هیچ گونه توجهی نکردند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    65 14
    ۲۲:۱۵۱۳ دی ۱۴۰۲/ ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳/ داعش وحشی از سال 2011 تاکنون با هدایت آمریکا و انگلیس و عربستان دست به اقدامات تروریستی می زند داعش منتسب به آمریکا و انگلس و عربستان سعودی است و با مدیریت، هدایت و پشتیبانی این سه کشور دست به اقدامات تروریستی می‌زند. و دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره هم از سال 2011 هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    55 18
    اسرائیل جنایتکار 100 درصد فقط انفجار‌های تروریستی در کرمان نقش دارد و دست داشته است.
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    48 16
    ۱۱:۲۶۱۴ دی ۱۴۰۲ همه کسانی که پشت‌پرده این جنایت هستند، شناسایی و مجازات خواهند شد. جمهوری‌اسلامی پاسخی کوبنده و قاطع به عاملان حادثه تروریستی خواهد داد. تروریست‌ها مورد حمایت آمریکا، اسرائیل و مزدورانشان امنیت ملی را هدف گرفته‌اند.
  • اعتراض IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    51 6
    همه رسانه ها داخلی در این مدت 24 ماه شبانه روز مشکلات ما بازنشستگان شرکت مخابرات را در سراسر کشور چاپ کرده اند ولی اما متأسفانه کسی پیگیری و رسیدگی نکرده اند و هنوز هم توجهی نمی کنند چرا؟
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    42 16
    آمریکا، انگلیس و اسرائیل اقدام تروریستی حمله به زائران مراسم سالگرد شهید سلیمانی نقش دارند و دست داشتند. آمریکا، انگلیس و اسرائیل عامل اصلی اقدام تروریستی حمله به زائران مراسم سالگرد شهید سلیمانی هستند.
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    50 17
    بمب‌گذاری در کرمان 100 درصد فقط کار گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا، اسرائیل و مزدورانشان بوده است.
  • تشکر از سناتور آمریکایی IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    47 11
    اعتراف سناتور آمریکایی: کشتار بی‌رحمانه مردم غزه با بمب‌های ما انجام می‌شود نماینده مجلس سنای آمریکا خواستار قطع حمایت مالی دولت آمریکا از «جنگ غیرقانونی، غیراخلاقی، بی‌رحمانه و عمیقاً غیرمتناسب علیه مردم فلسطین» شد.
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    50 11
    تروریست‌ها مورد حمایت آمریکا، اسرائیل و مزدورانشان امنیت ملی را هدف گرفته‌اند
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    43 14
    حادثه کرمان کار اسرائیل جنایتکار بود
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    44 9
    با توجه به شهادت دوتن از سرداران سپاه اسلام در سوریه توسط رژیم وحشی و جنایتکار صهیونیستی از برادران معظم سپاه قدس درخواست می‌شود پاسخ درخور شأنی به این ددمنشی صهیونیست‌ها داده شود. غربی‌ها جنایتکار بابت سکوت در برابر جنایات اسرائیل جنایتکار در غزه شرمسار باشند جنگ غزه بزرگترین تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی صهیونیست ها، آمریکا و انگلیس در سال ۲۰۲۳ بوده است.
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    40 9
    رژیم آمریکا و صهیونیست‌ها بدانند این خباثت با اقدامی سخت و در زمانی مناسب پاسخ داده خواهد شد
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    39 8
    دست‌های آمریکا جنایتکار از مرداد ماه سال 1332 تاکنون به خون ملت ایران آغشته است.
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    38 9
    دست‌های انگلیس جنایتکار از مرداد ماه سال 1332 تاکنون به خون ملت ایران آغشته است.
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    33 7
    دست‌های اروپا جنایتکار از مرداد ماه سال 1332 تاکنون به خون ملت ایران آغشته است.
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    38 8
    از سال 1982 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم و سایر گروه های تروریستی در عراق، منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    31 7
    از سال 2001 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    32 7
    از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    41 7
    داعش مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل مسئولیت انفجار تروریستی فیلیپین را برعهده گرفت.
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    46 6
    آمریکا جنایتکار یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    37 7
    انگلیس جنایتکار یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    34 7
    اروپا جنایتکار یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    31 6
    فرانسه جنایتکار یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    33 7
    اگر سازمان های بین المللی ناتوان و عاجز قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا، انگلیس، فرانسه،آلمان، ناتو، امارات، ترکیه، اسرائیل، عربستان و مزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    33 4
    و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم کودک کش صهیونیستی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    28 4
    در پاسخ به مجری بی ادب شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار سگ دست نشانده جو بایدن، اردوغان و نتانیاهو/ حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی را بشناسید 1 - آمریکا 2 - کشورهای اروپایی 3 - عربستان سعودی 4 - امارات 5 - ترکیه 6 - اسرائیل 7 - ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا 8 - سازمان های بین المللی هم با حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی همه جانبه همکاری می کنند. آمریکا جنایتکار و 3 کشور اروپایی جنایتکار بیش از هزاران بار در افغانستان مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند. آمریکا جنایتکار و 3 کشور اروپایی جنایتکار بیش ازهزاران بار در عراق مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    39 2
    در 12 تیرماه 1367، یک فروند هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، در پرواز معمولی برنامه‏ریزی شده 655، از بندرعباس به مقصد دبی در حالی که هنوز سقف پرواز مورد نظر را به دست نیاورده بود بر فراز آب‏های سرزمینی ایران و در آب‏های اطراف جزیره هنگام، در حمله ای تروریستی به وسیله شلیک دو موشک از ناو آمریکایی وینسنس مورد اصابت قرار گرفت و منفجر شد و تمامی 290 نفر مسافر و خدمه آن به شهادت رسیدند. 118 نفر از این مسافران بی‏گناه، زن و کودک بودند.
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    34 4
    دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود. دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    34 1
    سوال اینجاست نماینده مردم تهران در مجلس چطور یک روزه افزایش قیمت اینترنت درک می کند، می داند و می فهمد ولی مشکلات ما بازنشستگان مخابرات را از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون درک نمی کند، نمی داند و نمی فهمد و توجهی نکرده است و هنوز هم توجهی نمی کند چرا؟ و این در حالی است که در این مدت ۲۴ ماه بیش از ۹۹۹ هزار بار در رسانه های داخلی اعتراض کرده ایم. حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    35 3
    و این در حالی است که سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و متحدانش در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان بوده است. پس از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که در سازمان ملل قانون و عدالت وجود ندارد و تاکنون هم نداشته است.
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    37 2
    و این در حالی است که شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و متحدانش در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان بوده است. پس از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که در شورای امنیت سازمان ملل قانون و عدالت وجود ندارد و تاکنون هم نداشته است.
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    49 2
    و این در حالی است که شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و متحدانش در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان بوده است. پس از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که در شورای امنیت سازمان ملل قانون و عدالت وجود ندارد و تاکنون هم نداشته است.
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    34 2
    و این در حالی است که شورای حقوق بشر سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و متحدانش در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان بوده است. پس از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که در شورای حقوق بشر سازمان ملل قانون و عدالت وجود ندارد و تاکنون هم نداشته است.
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    29 3
    بعد از ظهر چهارشنبه ۱۳ دی حوالی ساعت ۱۵ و در جریان مراسم سالگرد شهید سلیمانی، دو انفجار در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان روی داد. کار تروریست ها مورد حمایت آمریکا، انگلیس، اسرائیل و مزدروانشان بوده است.
  • مسعود IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    4 1
    محض رضای خدا از گرداب غزه دور بمانید بخاطر خدام ک شده ایران و ازاین جنگ دور نگه دارید،یمن و حماس چیزی واس از دس دادن ندارن اما ب والا حیفع مردم ایران درگیر جنگ شن
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    7 3
    حمله تروریستی کرمان جنایت ضدبشری است سوال اینجاست که پس چرا مدعیان حقوق بشر دست نشانده آمریکا جنایتکار هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به جنایت ضد بشری نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    8 4
    سازمان ملل شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی اسرائیل و حامیانش در جنگ سوریه، لنبان و غزه بوده است. شورای امنیت سازمان ملل شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی اسرائیل و حامیانش در جنگ سوریه، لنبان و غزه بوده است. شورای حقوق بشر سازمان ملل شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی اسرائیل و حامیانش در جنگ سوریه، لنبان و غزه بوده است.
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    12 2
    قتل‌عام کودکان و زنان و مردم بی‌دفاع غزه همه‌روزه در مقابل چشمان جهانیان قرار دارد. حالا دیگر عمده مردم دنیا رژیم صهیونیستی را به عنوان بزرگ‌ترین تهدیدکننده صلح جهانی می‌دانند ولی هیچ صدایی از مدعیان حقوق بشر دیده نمی‌شود.
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    11 5
    بهترین گزینه 100 درصد فقط نابودی اسرائیل است و هم واجب است.
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    15 3
    ۲۲:۱۵۱۳ دی ۱۴۰۲/ ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳/ داعش وحشی از سال 2011 تاکنون با هدایت آمریکا و انگلیس و عربستان دست به اقدامات تروریستی می زند داعش منتسب به آمریکا و انگلس و عربستان سعودی است و با مدیریت، هدایت و پشتیبانی این سه کشور دست به اقدامات تروریستی می‌زند. و دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره هم از سال 2011 هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    12 1
    رژیم صهیونیستی در پشت حمله تروریستی کرمان است/ انفجار‌ها در خارج از محوطه امنیتی بود بدون شک صهیونیست‌ها در پشت حمله تروریستی کرمان قرار دارند و این نوع کار‌ها فقط از آمریکا و اسرائیل برمی‌آید. مقاومتی که مردم غزه نسبت به رژیم صهیونیستی نشان داده‌اند سران این رژیم را عصبانی کرده و با این اقدامات بزدلانه‌ای که انجام می‌دهند می‌خواهند یک سرپوشی بر شکست‌های پی‌درپی خود بگذارند تا به نیرو‌های خود روحیه دهند، اما قطعا مردم ایران و جهان می‌دانند که این حادثه تروریستی زیر سر آمریکا است، چون تروریست‌ها در دامان آن‌ها هستند و این تروریست‌هایی که به مردم کرمان حمله کردند هم از طرف آمریکا حمایت می‌شوند و وسایل در اختیارشان گذاشتند. کسانی که این حمله تروریستی را انجام دادند دشمن ملت ایران هستند و از حاج قاسم بغض و کینه دارند. هیچ انتظاری از سازمان‌های بین‌المللی نداریم، چون خیلی وقت است که این سازمان‌ها فقط نام حقوق بشر را یدک می‌کشند و تحت عنوان حقوق بشر هزار جنایت می‌کنند لذا از این‌ها قطع امید کردیم. آدم‌کشی و جنایات وحشتناک خصلت آمریکا و اسرائیل است؛ حملات انتحاری که در جا‌های دیگر انجام د
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    8 1
    آمریکا و متحدانش هنوز هم از شهید سلیمانی و زائرانش هراس دارند
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    10 2
    حادثه انفجار تروریستی کرمان 100 درصد فقط کار دشمنان داخل کشور بود و با پول آمریکا و اسرائیل و مزدورانشان بوده است. عاملان حادثه خونین کرمان باید بدون محاکمه اعدام شوند.
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    8 1
    سوال اینجاست که پس چرا عاملان ترور سردار سلیمانی از 13 دی ماه سال 1398 تاکنون محاکمه نمی شوند.
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    9 1
    اقدام تروریستی حمله به زائران مراسم سالگرد شهید سلیمانی، ثابت کرد و نشان که هنوز هم دشمنان درجه یک ملت ایران و هم دشمنان درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی فعالیت می کنند.
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    7 1
    نامه ایران به شورای امنیت در پی اقدام تروریستی در کرمان هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد چون به شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم همه جنایت های آمریکا و متحدانش بوده است.
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    8 1
    جان کربی هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی کاخ سفید جنایتکار دیگر نمی تواند بر جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی تروریست ها مورد حمایت اسرائیل و متحدانش در انفجار‌های کرمان سرپوش بگذارد.
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    8 1
    سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی جنایتکار دیگر نمی تواند بر جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی تروریست ها مورد حمایت اسرائیل و متحدانش در انفجار‌های کرمان سرپوش بگذارد.
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    8 1
    حمله تروریستی به پاسگاه پلیس راسک ثابت کرد و نشان داد که دشمنان درجه یک ملت ایران و هم دشمنان درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی هنوز هم در سیستان و بلوچستان فعالیت می کنند.
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    8 1
    از سال 1917 تاکنون برای همه مردم منطقه و جهان ثابت شده است که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار در کار است. از سال 1917 تاکنون برای همه مردم منطقه و جهان ثابت شده است که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست انگلیس جنایتکار در کار است. از سال 1917 تاکنون برای همه مردم منطقه و جهان ثابت شده است که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست اسرائیل جنایتکار در کار است.
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    8 1
    داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش عامل اصلی حمله تروریستی کرمان؟ رسانه داعش از اعلام موضع قریب الوقوع خبر داد
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    5 1
    و این در حالی است که مدرکی از دست داشتن اسرائیل در انفجار‌های تروریستی کرمان وجود دارد. داعش مورد اسرائیل و متحدانش عامل اصلی در انفجار‌های تروریستی کرمان بوده است.
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    8 1
    و این در حالی است که داعش وحشی از سال 2011 تاکنون با مدیریت، هدایت و پشتیبانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه انو اسرائیل دست به اقدامات تروریستی می زند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    0 0
    داعش مورد حمایت شبکه اینترنشنال و مزدورانشان مسئولیت حمله تروریستى به "كرمان" را بر عهده گرفت. شرم آور و تاسف بار است که شبکه اینترنشنال از تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی اسرائیل، آمریکا و مزدورانشان در جنگ غزه دفاع و حمایت می کند.
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    0 0
    خب الان فهمیدیم کار داعشه چطوری حکومش میکنید و انتقام سخخخت میگیرید ؟