وزیر کشور گفت: افرادی که این جنایات را رقم زدند منتظر پاسخ کوبنده و قاطع دستگاه های امنیتی و انتظامی ایران باشند.

احمد وحيدي

به گزارش همشهری آنلاین، احمد وحیدی، وزیر کشور در گفت‌وگو با شبکه خبر اظهار کرد: ساعت ۱۵ ظهر اولین انفجار رخ می دهد و هنگامی که باقی زائران به کمک مصدومان می آید انفجار دوم در ساعت ۱۵:۲۰ رخ می دهد و تعدادی دیگر از افراد در حادثه دوم دچار حادثه می شوند.

وی افزود: هم اکنون در کرمان عادی است و همه چیز در کنترل نیروهای انتظامی و امنیتی است و آرامش برقرار است.

وحیدی بیان کرد: این توطئه جدید ادامه همان توطئه هایی بود که این افراد مدت ها به دنبال آن بودند و در مراسمات مختلف سعی در رسیدن به اعمال شوم خود بودند.

وزیر کشور گفت: افرادی که این جنایات را رقم زدند منتظر پاسخ کوبنده و قاطع دستگاه های امنیتی و انتظامی ایران باشند و این افراد بدانند که سیلی محکمی می خورند.

وی گفت: این جنایت علیه افرادی شد که به دنبال عشق خود و اسطوره مقاومتشان یعنی حاج قاسم بودند.

وزیر کشور بیان کرد: علت و نحوه انفجار در حال بررسی است و هنگامی که قطعی شد به استحضار مردم می رسانیم.

کد خبر 821487

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    0 0
    جنایات اقدام تروریستی به کرمان بدون حمایت آمریکا جنایتکار انجام نمی‌شد. جنایات اقدام تروریستی به کرمان بدون حمایت اسرائیل جنایتکار انجام نمی‌شد. آمریکا و اسرائیل 100 درصد فقط اقدام تروریستی در کرمان نقض دارند و دست داشتند.
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    0 0
    داعش وحشی از سال 2011 تاکنون با هدایت آمریکا و انگلیس و عربستان دست به اقدامات تروریستی می زند داعش منتسب به آمریکا و انگلس و عربستان سعودی است و با مدیریت، هدایت و پشتیبانی این سه کشور دست به اقدامات تروریستی می‌زند. و دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره هم از سال 2011 هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
  • شاهرخ IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    0 0
    اقای وزیر کشورشما اصلا اظهار نظر نکن که حال ادم رو خراب میکنی اخه اقای وحیدی وقتی نمب توانی وزارت کشور که یک وزارتخانه ی امنیتی انتظامی است مدیریت بکنید خب نپذیر مسئولیت رو در زمان وزارت شما این همه ترور ورود اشرار حمله به کلانتری ۱۶ انفجاراتو حمله به شاهچراغ شیراز همه این موارد و حوادث در زمان مدیریت شما در وزارت کشور اتفاق افتاده داداش من هنوز دنبال سیلی زدن به دشمن هستی ؟ هنوزهم حرفی برای گفتن به این مردم نجیب داری ؟ بابا جان فوقش دو خط نوشتن استعفا چرا مردم باید شهید بشوند ؟ پس نیروهای انتظامی در استان کرمان کجا بودند ؟