اگر یحیی گل‌محمدی تصمیم خود را در مورد استعفا تغییر ندهد، باشگاه پرسپولیس باید در سریع‌ترین زمان ممکن سرمربی جدید را انتخاب کند.

تارتار

همشهری آنلاین: پرسپولیس بعد از بازی با مس رفسنجان و استعفای یحیی گل‌محمدی، حالا در موقعیتی سخت قرار گرفته و به نظر می‌رسد این بار تصمیم گل‌محمدی برای رفتن از پرسپولیس جدی است. او در سال‌های اخیر چند بار بابت مشکلاتی که در باشگاه وجود داشت، استعفا داد ولی در نهایت از تصمیم خود عقب‌نشینی کرد ولی این بار داستان متفاوت است و یحیی به نزدیکانش گفته که دیکر قصد بازگشت به پرسپولیس را ندارد. این در حالی است که رضا درویش همچنان در تلاش است تا جلسه‌ای با گل‌محمدی برگزار کند و دلایل او را برای استعفا بداند.

با این حال غیر ممکن است که باشگاه پرسپولیس به گزینه جانشینی گل‌محمدی فکر نکند چون آنها می‌دانند که در صورت عدم بازگشت گل‌محمدی باید سریع سرمربی پرسپولیس را انتخاب کنند. از مربیانی مثل برانکو، اسکوچیچ، و گابریل کالدرون به عنوان گزینه‌های خارجی پرسپولیس نام برده می‌شود و این در حالی است که در بین گزینه‌های ایرانی کسی جز مهدی تارتار وجود ندارد.

برخی از هواداران پرسپولیس معتقدند که تارتار در بین مربیان ایرانی گزینه معقولانه‌ای است، آن هم در شرایطی که تارتار در ملوان نتایج خوبی گرفته است. پرسپولیس هنوز هیچ مذاکره‌ای با گزینه‌های خارجی و گزینه‌های داخلی نداشته است ولی بعید به نظر می‌رسد تارتار در صورت داشتن پیشنهاد از پرسپولیس، به این تیم بیاید. برخی از هواداران پرسپولیس با گذاشتن کامنت در صفحه رسمی تارتار، از او خواسته‌اند به پرسپولیس بیاید ولی تارتار به نزدیکانش گفته که رفتن به پرسپولیس در این مقطع یک ریسک خطرناک است و هر مربی جانشین یحیی گل‌محمدی شود کار سختی خواهد داشت.

کد خبر 821405

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • بهزادی US ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    1 1
    همشهری .خبرگزاری رسمی پرسپولیس،بااما واگر تیتربزن وجذب مخاطب راههای دیگری دارد .
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    1 1
    بهتربن گزینه برای سرمربی‌گری پرسپولیس همین تاتار هست
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    2 2
    نه با تارتار به هیچ عنوان مربی نیست. همیشه جلوی تیم ما باخت میده که دل ما رو بدست بیاره. مربی فقط خارجی .اونم نه اسکوچیچ استقلالی . برانکو خوبه. یحیی هم تو این سالها نون برانکو رو خورد. اگر نمیاد خود یحیی بهتر از تارتار.
  • وحید IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    1 2
    سلام فعلاً پیراهن محبوب پرسپولیس برای امثال تارتار خیلی بزرگه اگه میخوان مربی جایگزین کنن بهترین مربی پروفسوره ( برانکو )که از خیلی ایرانیها طرفدار و عاشق پرسپولیسه