باشگاه پرسپولیس بخشی از مطالبات چهار بازیکن خود را پرداخت کرد. این چهار بازیکن سروش رفیعی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر و علیرضا بیرانوند بودند که حالا بعد از یک ماه مطالبات‌شان را دریافت کردند.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین، باشگاه پرسپولیس قبل از دربی ۱۰۲ موفق شد بخشی از مطالبات بازیکنان و اعضای کادر فنی را به آنها پرداخت کند. در این میان با توجه به مبلغی که باشگاه از اسپانسرهایش گرفته بود چنانچه قرار بود همه اعضای تیم پول بگیرند احتمالا به همه چیزی بین ۷ تا ۸ درصد مبلغ قراردادشان می‌رسید. به همین خاطر چهار بازیکن پرسپولس به نوعی فداکاری کردند و در آن مقطع پول نگرفتند تا بقیه اعضای تیم ۱۰ درصدشان را دریافت کنند.

این چهار بازیکن سروش رفیعی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر و علیرضا بیرانوند بودند که حالا بعد از یک ماه مطالبات‌شان را دریافت کردند. با توجه به پرداختی اخیری که یکی از اسپانسرهای باشگاه پرسپولیس داشت، این چهار نفر ده درصد رقم قرارداد خود را دریافت کردند تا آنها هم مثل بقیه تا الان ۳۰ درصد از رقم قرارداد این فصل خود را گرفته باشند.

گفتنی است با وجود اخباری درباره اینکه یحیی گل‌محمدی هم ۱۰ درصد مبلغ قرارداد خود را نگرفته خودش اذعان کرد ۱۰ درصدش را گرفته، اما از اینکه چهار بازیکن فوق پول نگرفته‌اند خبر نداشته وگرنه خودش هم مثل آنها پول نمی‌گرفت.

کد خبر 821373
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha