غول خودروسازی کرواسی که با هایپرکار Nevera به عنوان سریع ترین خودرو دنیا به شهرت جهانی دست یافته است، حالا قرار است وارد قلمرو جدیدی شود.

ریماک

به گزارش همشهری آنلاین از موتور۱، نام این شرکت ریماک است و به‌خاطر خودروهای برقی پیشرفته‌اش که لبه تکنولوژی محسوب می شوند، درواقع شرکت مادر بوگاتی است. این شرکت از طریق مجموعه Project ۳ Mobility خود در حال نفوذ به بازار انبوه حمل ‌و نقل است.

ریماک که قرار است در اوایل سال ۲۰۲۴ از یک روبوتاکسی کاملا خودران به عنوان یک نمونه آزمایشی رونمایی کند، بر اساس گزارش ها پیش بینی می شود که این روبوتاکسی را تا سال ۲۰۲۶ به بهره برداری تجاری برساند.

بیشتر بخوانید:

در حالی که جزئیات خاص در مورد پروژه فعلی در دست نیست، اما سایت Autocar گزارش می دهد که ریماک توسعه پروژه روبوتاکسی هیجان انگیز خود را با پشتیبانی شرکت کیا تایید کرده است.

تصاویر | روبوتاکسی جدید از راه می رسد | سازنده: شرکت مادر بوگاتی
Nevera سریع ترین خودرو جهان که تاکنون به حرکت درآمده است

میت ریماک، بنیانگذار و مدیر عامل این شرکت، اعلام کرده که ریماک می خواهد با استراتژی حمل و نقل شهری در دسترس و سازگار با محیط زیست، «زندگی افراد بیشتری را تغییر دهد».

تصاویر | روبوتاکسی جدید از راه می رسد | سازنده: شرکت مادر بوگاتی
نمای پشت Nevera

پیش بینی می شود که این وسیله نقلیه دارای قابلیت کار بدون دخالت انسان باشد. طرح جامع ریماک شامل توسعه زیرساخت های پشتیبانی مانند شارژرها، هاب های ذخیره سازی و فضاهای پارکینگ است.

بنیانگذار و مدیر عامل این شرکت روبوتاکسی را به عنوان «خودرویی کاملا متفاوت» توصیف می کند.

تصاویر | روبوتاکسی جدید از راه می رسد | سازنده: شرکت مادر بوگاتی

رویکرد محتاطانه ریماک برای رونمایی از روبوتاکسی ناشی از یک استراتژی عامدانه برای پرهیز از «ناتوان ماندن در تحقق وعده» است.

بیشتر بخوانید:

Project ۳ به عنوان یک برند مستقل در مجموعه ریماک کار می کند و متمایز از سازنده این سوپراسپرت با عملکرد بالا و همچنین بوگاتی است.

تصاویر | روبوتاکسی جدید از راه می رسد | سازنده: شرکت مادر بوگاتی

پیش از این، ریماک یک سوپراسپرت خیره کننده تولید کرده است که خودروسازان بزرگ را متحیر کرده است. این هایپرکار که به اسم Nevera عرضه شده است تنها در ۱۵۰ عدد تولید شده است. Nevera با بیش از ۲ تن وزن و قدرت ۱۹۱۴ اسب بخار تنها در کمتر از ۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می رسد.

کد خبر 821147

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha