موضوع شکایت استقلال از پرسپولیس بعد از دربی سوژه رسانه‌های ورزشی شده است.

لیگ برتر فوتبال| دربی 102 پایتخت

به گزارش همشهری‌آنلاین، بعد از دربی تهران یک دنیا شکایت و شکایت‌کشی داشتیم. کار باشگاه پرسپولیس که در این مورد اصلا به مضحکه کشید و همه را کلافه کرد اما استقلال هم شکایات جالبی از رقیب سنتی به عمل آورده است.

در گزارش یکی از رسانه‌ها در این مورد آمده: «باشگاه استقلال از سعید صادقی و شهاب زاهدی به‌خاطر حمل پیراهن امید عالیشاه و تحریک هواداران استقلال، از محمد حسین کنعانی‌زادگان به‌خاطر حرکات موزون و از علیرضا بیرانوند به خاطر نشان‌دادن VAR شکایت کرده است.» جالب اینجاست که گویا دوستان انتظار دارند شهرآورد تهران به همین دلایل ۳ بر صفر به سود آنها بشود! حالا همه این محورها به کنار اما انصافا آن مورد «حمل پیراهن عالیشاه» که باعث شکایت از صادقی و زاهدی شده، عالی است. ممنون که هستید!

کد خبر 820960
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • سینا IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    8 1
    باعرض سلام خدمت شما ولی به شرافتت قسم چیزی که مینویسم بزار من نه استقلالیم نه پرس پلیسی طرفدار حق هستم تیم ملی بیشتر بازیها رونگاه میکنم اینم نگاه کردم خوزستانیم ولی ریتم بازی سپاهان میپسندم پرس سنگین هماهنگ استقلال میپسندم وسرعت انتقال توپ پرس پلیس از دفاع به حمله میپسندم هرکدوم یک خاصیت خوب داره غیرت ملوانیها هم عالیه ازحق نگذریم ولی بازکنای تراکتور که ملیاردها خرج کردن درهرتیمی بودن اگر ده درصد غیرت بازکنای ملوان داشتن الان صدر بودن اولن بخاطر حمل پیراهن نه مگرحجم وسنگینی پیراهن چقدر است که دونفر یکی از این دست ودیگری ازاون دست بلند کنن شماره جلوی جایگاه حریف مثل یک نوشته تطاهرات پلاکارد بگیری وحرکت کنی ایا تظاهرات باپلاکارد جلوش حرکت نمیکند پس وقتی یک حرکتت چنینی مقابل جایگاه حریف دروقتی که تشنج واعصاب خیلها بالاست حرکت بسیار زننده ای نیست اگر تماشاگران باحالت حمله به طرف فنس جلوشون به این حرکت هجوم میوردن چند کشته میداد به نظرت میشد مثل منامه عربستان ادم روی ادم شما اگر وجدان داربن از این دید من نگاه کنید واین پست بزارین اگر یک کشور خارجی بود صد درصد شش محرومیت داشت حرکت