شماری از خانواده اسرای صهیونیست اعلام کردند، در صورتی که اسرای در بند حماس سالم باز نگردند، دیگر اینجا نه جای آنان است و نه فرزندانشان خواهد بود.

خانواده اسرای صهیونیست

به گزارش همشهری آنلاین، وای نت پایگاه آنلاین روزنامه یدیعوت آحارانوت در گزارشی در این رابطه اعلام کرد، یکی از معترضین که در کنست حضور یافته بود، گفت اگر عمویم آزاد نشود، نه دیگر جای نه در اینجا خواهم بود و نه اجازه خواهم داد فرزندانم در اینجا زندگی کنند.

پدر یکی دیگر از اسرا هم گفت: من هرگز سخنان نخست وزیر را باور نمی‌کنم، تو ۲۰ سال در مقابل حماس منفعل بودی و با آنها نمی‌جنگیدی از اینرو ما بعد از بازگشت ربوده شدگان جنگ را علیه تو آغاز خواهیم کرد.

در مقدمه این گزارش آمده است، در هشتاد و هفتمین روز جنگ و همچون هفته‌های گذشته خانواده اسرای در جلسه استماع کنست حضور یافته و از اعضای کنست خواستند تا به مبارزه خود برای بازگشت اعضای خانواده اسیر خود ادامه دهند.

یوردان خواهر رومی جانین که در غزه اسیر است گفت: اگر خواهر من و ۱۳۲ اسیر دیگر باز نگردند من هیچ فرزندی در این سرزمین به دنیا نخواهم آورد، زیرا دیگر نمی‌توانم به هیچ کس اعتماد کنم.

پدر یکی از اسرا هم با انتقاد از اعضای کنست گفت: شما ۲۰ سال در مقابل حماس منفعل عمل کردند، پس بعد از بازگشت ربوده شدگان به جنگ خود ادامه دهید و اطمینان حاصل کنید که جان نظامیان ما به خطر نخواهد افتاد، اول کاری کنید که فرزندان ما بازگردند بعد جنگ را ادامه می‌دهیم.

کد خبر 820927
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha