خبرهای جذاب و کوتاه دنیای فناوری امروز از «پیش بینی قیمت بیت کوین» تا «درخواست افزایش پلکانی قیمت اینترنت» را اینجا بخوانید.

دنیا

ضرورت افزایش قیمت اینترنت به صورت پله ای

مصطفی طاهری، عضو کمیسیون صنایع مجلس: افزایش قیمت اینترنت باید پله‌ای، به‌تدریج و با شیب ملایم باشد تا جامعه آسیبی نبیند. قیمت خدماتی مانند اینترنت نباید افراط و تفریط داشته باشد، به این معنا که نه چندین سال از افزایش قیمت جلوگیری شود و نه اینکه افزایش قیمت دفعتی صورت گیرد.

فناوری 5G فرصتی بزرگ برای توسعه کاربردهای جدید

حسین ملازاده، مدیرعامل رایتل: فناوری 5G مزیت‌ها و قابلیت‌های بسیاری را در اختیار صنایع مختلف قرار می‌دهد. به طور کلی، تکنولوژی و فناوری 5G به عنوان یک فرصت بزرگ برای توسعه کاربردهای جدید و بهبود عملکرد شبکه‌های ارتباطات مورد توجه قرار گرفته است.

۱۰۰

هزار دلار

ایالات‌متحده در آستانه تصویب صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF) است و پیش‌بینی می‌شود که این مورد، چشم‌انداز سرمایه‌گذاری را تغییر دهد. این اتفاق باعث پیش بینی های مختلف درباره قیمت بیت کوین شده است. بعضی از پیش بینی ها ۴۲ هزار تا ۱۰۰ هزار دلار و دسته ای دیگر از پیش بینی ها عدد یک میلیون دلار را برآورد می کنند.

۳۰۰

دستگاه

در جریان بازدید ارژنگ جوادی، قائم مقام ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان غذا و کشاورزی از یک شرکت پیشرو در تولید برنج بر حمایت ستاد از تولید و عرضه سالانه ۳۰۰ دستگاه نشاکار برنج تاکید شد. همچنین مقرر شد اهداف ۵ ساله شرکت سازنده برای رسیدن به تولید سالانه ۱۲۰۰ دستگاه و تامین نیاز بازار داخل و صادرات در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 820846

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha