ترکیب استقلال در این فصل ثابت نبوده و این یکی از نکات جذاب تیم جواد نکونام است.

لیگ برتر فوتبال| بازی استقلال و پیکان

به گزارش همشهری‌آنلاین، نکته جذاب تیم نکونام، بی‌اعتقاد بودن این مربی به استفاده از یک ترکیب همیشگی است و او ترجیح می‌دهد هر هفته تغییراتی جزئی در ترکیب به‌وجود بیاورد. با درخشش بازیکنی مثل حردانی در خط دفاعی، شاید حتی بعد از بازگشت سلیمی یا مرادمند، صالح در این بخش از زمین باقی بماند و یکی از ۳مدافع مرکزی تیم باشد، تیمی که در آن ممکن است حتی روزبه چشمی و مرد گلزن این روزها یعنی سهرابیان نیز به نیمکت ملحق شوند.

در خط میانی، همین هفته جواد ترجیح داد در شروع بازی به جای امید حامدی‌فر از زبیر نیک‌نفس استفاده کند؛ بازیکنی که البته بین ۲نیمه تعویض شد.

در استقلال اگر مهدی‌پور و رضاوند هم درخشش زیادی نداشته باشند، سعید مهری می‌تواند به سرعت جای این ۲ نفر را بگیرد، درست همان‌طور که این هفته در پست وینگ‌بک چپ، جعفر سلمانی جایگزین ابوالفضل جلالی شد.

در خط حمله نیز اتفاقی مشابه این رخ داده است. مهرداد محمدی خرید مهم نکو در این فصل بوده اما اگر آماده نباشد، بیرون می‌ماند. دقیقا به همان شیوه که آرمان رمضانی، جایگزین گوستاوو بلانکو در ترکیب اصلی شده است. نکونام در قامت یک مربی سختگیر، فقط آماده‌ترین‌ها را به زمین می‌فرستد. این یعنی برای فیکس شدن در استقلال، باید در بهترین سطح ممکن فوتبال بازی کنی.

کد خبر 820646
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha