نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان نشست کابینه گفت به جهانیان می‌گویم آن چیزی که درباره ارتش اسرائیل منتشر می‌کنید دروغ بوده و ارتش اسرائیل اخلاق مدارانه در غزه می‌جنگد.

کودکان غزه

به گزارش همشهری آنلاین، در پی حملات اسرائیل،‌غزه به خطرناک‌ترین مکان جهان برای کودکان تبدیل شده است. این گزارش آژانس کودکان سازمان ملل درباره اوضاع باریکه غزه است، حال «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست اخیر کابینه گفت که ارتش اسرائیل اخلاق مدارانه در غزه می‌جنگد و تمام چیزهایی که درباره ارتش اسرائیل منتشر می‌شود دروغ است.

وزارت بهداشت فلسطین ظهر امروز (یکشنبه، هشتاد و ششمین روز جنگ غزه)، از افزایش شمار قربانیان جنگ تمام عیار زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی علیه غزه خبر داد و اعلام کرد که شمار شهدای غزه به مرز ۲۲ هزار نفر رسید.

بر اساس این گزارش، شمار شهدای غزه به ۲۱ هزار و ۸۲۲ نفر و شمار مجروحان به ۵۶ هزار و ۴۵۱ نفر رسیده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که بیش از ۷۰ درصد قربانیان جنگ غزه را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند.

سازمان ملل و سازمان بهداشت جهانی هشدار داده‌اند که همزمان با افزایش شمار پناهندگان، خطر افزایش ابتلا به بیماری در پناهگاه‌های موقت در نوار غزه تشدید می‌شود. پناهگاه‌های کوچکی که مردم از ترس بمباران‌های رژیم صهیونیستی در آنها زندگی می‌کنند.

به گفته دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل متحد، موج تازه آوارگانی که به دستور نیروهای صهیونیستی وارد این پناهگاه‌ها شده‌اند، ارائه خدمات بهداشتی برای همه مردم آواره در این پناهگاه‌ها را دشوار کرده است.

کد خبر 820544
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    1 0
    سلاخی کودکان و نوزادان غزه ، حمله به بیمارستان و مسجد و کلیسا ، بستن آب و گاز و برق بر ساکنان غزه اوج اخلاق مداری صهیونیست‌های درنده و کودک کش. انسانیت بخود می بالد از اینهمه اخلاق!!!!!!!!