سامان نریمان جهان هافبک تیم فوتبال پیکان تاکید کرد که اخراج زبیر نیک‌نفس می‌توانست جریان بازی با استقلال را تغییر بدهد.

نریمان جهان

همشهری آنلاین: تیم پیکان در حالی مقابل استقلال شکست خورد که رضا عنایتی و برخی از شاگردانش نسبت به قضاوت داور معترض بودند. یکی از مهمترین اتفاقات این بازی خطای زبیر نیک‌نفس هافبک آبی‌ها روی بازیکن پیکان بود که پیکانی‌ها معتقدند استقلال در آن صحنه باید ۱۰ نفره می‌شد.

نریمان جهان در گفت‌وگو با همشهری آنلاین، در خصوص اعتراضی که پیکانی‌ها به داوری این بازی داشتند، می‌گوید: «به هر حال اشتباهات داوری ممکن است در یک بازی تاثیر مستقیمی روی نتیجه داشته باشد. داورها هم انسان هستند و باید در یک صدم ثانیه تصمیم بگیرند و امکان اشتباه هم وجود دارد. در آن صحنه داور می‌توانست بازیکن استقلال را اخراج کند که اگر این اتفاق رخ می‌داد شاید نتیجه دیگری رقم می‌خورد. فوتبال ایران نیاز مبرمی به VAR‌ دارد و اگر کمک داور ویدیویی بیاید خیلی از مشکلات حل خواهد شد.»

هافبک پیکان در مورد شکست تیمشان مقابل استقلال تاکید می‌کند: «استقلال امسال نتایج خوبی گرفته و در صدر جدول قرار دارد. می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم ولی در مجموع فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم. اینطور نبود که مقابل استقلال یک تیم بی دست و پا باشیم ولی خوردن گل اول آن هم از روی کرنر کار ما را سخت کرد.»

نریمان جهان با بیان اینکه پیکان در این بازی مستحق گرفتن امتیاز بود، می‌گوید: «ما چند موقعیت خیلی خوب داشتیم که گلر حریف آنها را مهار کرد و اگر بدشانس نبودیم قطعا امتیاز می‌گرفتیم.»

کد خبر 820432

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha