مردی ۱۰۰ روز را صرف ساخت یک سایبرتراک (خودروی تمام الکتریکی تسلا در سبک وانت) چوبی به قیمت ۱۵ هزار دلار کرد و ایلان ماسک در شبکه اجتماعی ایکس به او پاسخ داد.

سایبرتراک

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از سوپرکاربلوندی، ایلان ماسک به سازنده سایبرتراک چوبی پاسخ داد. مردی ۱۰۰ روز را صرف ساخت سایبرتراک چوبی یعنی نمونه‌ای چوبی از سایبرتراک تسلا کرد و به امید جلب توجه ایلان ماسک‏، مدیرعامل اجرایی تسلا‏، روند ساخت آن را در یوتیوب منتشر کرد. ایلان ماسک به این ویدیو واکنش داد و این به آن معنی است که این سایبرتراک احتمالا می‌تواند جایی جدید در ساختمان تسلا داشته باشد.

تصاویر | سایبرتراک چوبی یک پدر و پسر نظر ایلان ماسک را جلب کرد!

این سازنده سازه‌های هنری چوبی یک کانال یوتیوب به نام «ND Woodworking Art» دارد که در آن روند ساخت ماشین‌های چوبی را که با پسرش می‌سازد، منشر می‌کند. این پدر و پسر تا کنون یک فراری ۲۵۰ جی‌تی‌او و یک تانک ساخته‌اند. این مرد همچنین یک قطار چوبی بسیار بزرگ برای خوشحال کردن بچه‌های دهکده‌اش درست کرده است.

بیشتر بخوانید:

تصاویر رقابت جذاب و هیجان‌انگیز تسلا سایبرتراک و هامر الکتریکی

این یوتیوبر، پس از دریافت درخواست‌های زیادی از سوی مشترکان کانالش، ساخت سایبرتراک را به عهده گرفت. او برای اسکلت یک شاسی فلزی را جوش داد و سپس کل بدنه را با استفاده از چوب ساخت. همه چیز این ماشین از صندلی گرفته تا فرمان نیز چوبی بود.

او چند ویژگی مدرن مانند چراغ‌های جلو LED، صفحه نمایش و آن برف پاک کن بزرگ مشهور را به سازه‌اش اضافه کرد تا ظاهر اصلی سایبرتراک را به آن بدهد. ساخت این سایبرتراک برای او ۱۵ هزار دلار هزینه داشت.

تصاویر | سایبرتراک چوبی یک پدر و پسر نظر ایلان ماسک را جلب کرد!

در آن زمان، تاریخ معرفی سایبرتراک هنوز دقیقا مشخص نبود. این یوتیوبر یکی از بسیار افرادی بود که با ساخت نسخه‌های خود از سایبرتراک، به استقبالش می‌رفت. مثل مردی که یک چرخ دستی گلف با الهام از سایبرتراک ساخت. اما علاوه بر این، او امیدوار بود که توجه ایلان ماسک را به خود جلب کند. او سازه چوبی خود را با پیامی برای ماسک در X پست کرد: «من می‌دانم که تسلا در به ثمر رساندن سایبرتراک با چالش‌های زیادی روبه‌رو بوده است. با این حال، من به دیدگاه شما و توانایی‌های تسلا ایمان دارم. امیدوارم این افتخار را داشته باشم که این سایبرتراک چوبی را به شما و تسلا هدیه کنم و برای شما و تسلا آرزوی موفقیت روزافزون داشته باشم.»

تصاویر | سایبرتراک چوبی یک پدر و پسر نظر ایلان ماسک را جلب کرد!

ماسک به این پیام در ایکس پاسخ داد و از کلمات کوتاه و مشهورش استفاده کرد: «بله مطمئنا، با قدردانی بسیار.»

اینکه آیا این سایبرتراک چوبی در راه رسیدن به مقر تسلا است یا خیر، هنوز مشخص نیست. با این حال، کاربران از مهارت‌ها و فداکاری نشان داده شده توسط این نجار یوتیوبر شگفت‌زده شدند.

کد خبر 820181
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha