مربی یوگا به اتهام قتل یک قهرمان دوچرخه‌سواری در تگزاس، مجرم شناخته شد.

قتل دوچرخه سوار

همشهری‌آنلاین - حوادث : به نقل از دیلی‌میل، مدتی بود که زن جوانی به نام کیتلین آرمسترانگ، مربی حرفه‌ای یوگا در تگزاس، متوجه رابطه پنهانی نامزدش کالین، با زنی به نام آنا ویلسون شده بود. آنا قهرمان سابق مسابقات دوچرخه‌سوار زنان جهان بود و کیتلین یکی از شب‌های ماه گذشته میلیادی، وقتی نامزدش را تعقیب کرد، متوجه شد که او با آنا قرار شام دارد. او بیرون رستوران منتظر ماند و بعد به تعقیب نامزدش و آنا پرداخت.

ساعت ۸:۳۰ شب بود که مرد جوان آنا را به منزلش رساند و آنجا را ترک کرد. کیتلین که در تقعیب آنها بود، بعد از رفتن نامزدش سراغ آنا رفت و او را با شلیک گلوله به قتل رساند و گریخت.

مربی یوگا قاتل قهرمان دوچرخه‌سواری | انگیزه قاتل چیست؟
چهره قاتل بعد از جراحی پلاستیک

با پیدا شدن جسد آنا تحقیقات پلیسی آغاز شد. کارآگاهان از افرادی که امکان داشت با این قتل ارتباطی داشته باشند، بازجویی کردند و کیتلین نیز یکی از این افراد بود. او اما خود را بی‌گناه دانست و از آنجا که مدرکی علیه وی نبود، آزاد شد.

زن جوان که پس از آزادی خود را در خطر می‌دید، ۳ روز بعد به کاستاریکا گریخت. پلیس در تحقیقات بعدی از روی شواهد و مدارکی که به دست آمده بود، مطمئن شد که کیتلین در این جنایت دست دارد و برای دستگیری او اقدام کرد.

کیتلین اما پس از فرار به کاستاریکا جراحی پلاستیک و صورتش را تعییر داد تا هرگز شناخته نشود. اما این تلاش او ۴۳ روز دوام داشت و در نهایت در مخفیگاهش دستگیر شد.

کیتلین در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت: زمانی که از رابطه آنا و نامزدم کالین مطلع شدم، خشم همه وجودم را فرا گرفت به ویژه که آن زمان باردار هم بودم. شب حادثه وقتی فهمیدم آنها با هم قرار شام دارم، تعقیبشان کردم. بعد از شام وقتی کالین آنا را به خانه‌اش رساند. با ماشینم چند بار از کنار منزلش رد شدم و در یک فرصت مناسب به خانه‌اش رفتم. او وقتی مرا دید از ترس فریاد می‌زد، اما من تصمیم را گرفته بودم.

۲بار به سرش شلیک کردم و گلوله دیگری به قلبش زدم و بالای سرش ایستادم تا بمیرد.

بدین ترتیب کیتلین در دادگاه محاکمه و به ۹۰ سال زندان محکوم شد و با وثیقه ۳.۵ میلیون دلاری در زندان تراویس در تگزاس نگهداری می‌شود.

کد خبر 820133
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha