اعضای کمیته داوران بر این باور هستند که اضافه وزن عباس راکی تاثیری بر عملکرد او در مسابقه گل‌گهر و سپاهان نگذاشته است.

داوری

به گزارش همشهری آنلاین، قضاوت عباس راکی در مسابقه معوقه گل‌گهر و سپاهان حواشی زیادی را برای این داور باتجربه لیگ برتر به وجود آورده است. فرم بدنی راکی طی روزهای گذشته بارها مورد انتقاد قرار گرفته و بسیاری از اهالی فوتبال این ایراد را به راکی گرفته‌اند که او اضافه وزن دارد و نباید در مسابقات لیگ برتر ابلاغ قضاوت بگیرد.

اگرچه انتقادها به فرم بدنی و فیزیک عباس راکی تا حد زیادی درست است و داوران حاضر در مسابقات فوتبال هم باید مثل بازیکنان از اندام مناسبی برخوردار باشند، اما درباره این داور یک مسئله مهم وجود دارد؛ اینکه او با وجود اضافه وزن مشهود اما از آمادگی جسمانی مناسبی برخوردار است.

بر اساس کسب اطلاع خبرنگار ما، راکی در تست‌های آمادگی جسمانی ابتدای فصل نمرات خوبی را از ناظران دریافت کرده و آمادگی جسمانی خود را نشان داده است.

جنجالی‌ترین صحنه گل گهر-سپاهان؛

عباس راکی با اینکه اعتقادی به پنالتی نداشت، اما از صحنه دور نبود و جاگیری مناسبی داشت.

از سوی دیگر اعضای کمیته داوران هم صحنه‌های مشکوک دیدار گل‌گهر و سپاهان را بررسی کردند و بر این موضوع که فرم نه چندان خوب بدنی راکی تاثیری بر قضاوت او نداشته، صحه گذاشته‌اند. در تمام صحنه‌های مشکوک بازی اخیر، راکی حتی اگر در یکی دو صحنه اشتباه هم کرده باشد، به صحنه نزدیک بود و اشتباه او به واسطه ناآماده بودن بدن و دوری از صحنه‌ها نبوده است.

جنجالی‌ترین صحنه مسابقه گل‌گهر و سپاهان در دقیقه ۸ رخ داد؛ جایی که سپاهانی‌ها اعتقاد داشتند باید خطای پنالتی به سود آنها اعلام می‌کرد و جالب اینکه عباس راکی به این صحنه نزدیک است و جاگیری مناسبی نیز داشت و حال اگر اشتباه هم کرده باشد، به واسطه اضافه وزن او نیست.

با همه این مسائل در اینکه راکی باید فکری به حال شکل‌اندام خود کند، مشخص است. این داور باتجربه قطعا در نیم فصل هم باید مثل سایر داوران در تست‌های آمادگی جسمانی شرکت می‌کند و این‌بار قطعا سخت‌گیری بیشتری به او خواهد شد.

کد خبر 819983
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha