فرمانده لشکر فاطمیون گفت: در جریان آزادسازی بوکمال، تعدادی از نیروهای داعش را به اسارت گرفتیم که برخی از آنها بعد از نصایح سردار سلیمانی و برخورد خوب نیروهای مقاومت شیعه شدند و در عملیات پایان عمر داعش شرکت کردند.

سردار حاج قاسم سلیمانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، حجت‌الاسلام علی علم‌الهدی امروز در یادواره ۲۱ شهید دهستان مهروییه که با حضور بیش از ۳ هزار نفر از مردم فاریاب برگزار شد، اظهار داشت: شناخت، بصیرت و دشمن‌شناسی بزرگترین درس اسلام به ما است.

وی صهیونیست‌ها را بزرگترین دشمن جامعه اسلامی خواند و بیان داشت: نمونه‌هایی از آن را در فلسطین می‌بینیم، آنها هر روز جنایت می‌کنند و زنان و کودکان را به خاک و خون می‌کشند.

حضور ۳ هزار نفری مردم فاریاب در یادواره شهداء مهروییه

سردار جعفری از فرماندهان لشکر فاطمیون نیز در این مراسم به ذکر خاطره‌ای از شهداء مدافع حرم پرداخت و ابراز داشت: از سال ۹۲ در سوریه درخدمت حاج قاسم بودیم.

وی اضافه کرد: زمانی که در بوکمال حضور داشتیم، قرار بود جاده شمال به ‌جنوب منطقه را تصرف کنیم و حدود ۲۰ کیلومتر از این جاده را با همکاری و تدابیر سرداردلها تصرف کردیم و تعدادی از نیروهای داعش را به اسارت گرفتیم که تعدادی از آنها بعد از نصایح سردار سلیمانی و برخورد خوب نیروهای مقاومت شیعه شدند و در عملیات پایان عمر داعش شرکت کردند.

وی ادامه داد: آنها در کنار ما همکاری می‌کردند، در روز اربعین یکی از این تازه مسلمان شده‌ها جان خیلی از مجروهان ما را نجات داد و سرانجام هم خودش به شهادت رسید.

کد خبر 819834

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • علی IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    1 0
    از آنجایی که خداوند سرشت همه بنده های خودش را پاک قرار داده پس اگر سخنی که از دل برآید لاجرم بر دل نشیند.. روح حاج قاسم شاد که بشریت را نجات داد..